// ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۰

بازدید از پارک تاریخی کوره‌ های زغال در نوادا، ایالات متحده

ایالات متحده سرزمین پهناوری است که یکی از متنوع‌ترین محیط‌های طبیعی را دارا است. از محیط‌های بیابانی گرفته تا سرزمین‌های یخی و جنگلی. یکی از این مکان‌های زیبا پارک تاریخی کوره‌‌های زغال است که در محیطی بیابانی و خشک واقع شده است.

پارک تاریخی کوره‌های زغال در نوادا قرار دارد و یکی از زیباترین پارک‌های ایالات متحده محسوب می‌شود. در سال ۱۸۷۶ میلادی شش کوره‌ی بزرگ توسط سنگ‌تراشان ایتالیایی ساخته شد. این کوره‌ها در گذشته برای تولید زغال‌ از چوب درختان کاربرد داشتند. ساختار این کوره‌ها به شکلی بود که از کوره‌های کندوی عسلی شکلی که پیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت، کارآمدتر بودند و زغال بهتر و بیشتری تولید می‌کردند. wpid-ward_ovens8.jpgامروزه این منطقه را شهر ارواح می‌نامند. این پارک بخشی از حوزه‌ا‌ی بزرگ است که محیطی صحرایی و خشک دارد. در این ناحیه جویبار‌ها، چشمه‌ها، جنگل‌های سرو‌ کوهی و حیات وحش متنوعی شامل شیر کوهی، آهوی کوهی، گرگ صحرایی آمریکای شمالی، روباه، خرگوش و تعداد بیشتری از حیوانات وجود دارد. گردشگران می‌توانند علاوه بر پیاده روی در این پارک چادر بزنند و یک یا دو روز را به گشت و گذار در این محیط زیبا بپردازند و همچنین با بخشی از تاریخ ایالات متحده آشنا شوند. ضمنا این ناحیه مکان مناسبی برای تماشای آسمان شب است. همه‌ی طول سال برای سفر به پارک کوره‌های زغال مناسب است. اگرچه گردشگران اغلب بین ماه‌های می و آگوست خواهان سفر به این نقطه هستند. در فصل زیبای زمستان اگر برف باریده باشد فرصت خوبی برای لذت بردن از ورزش هیجان‌انگیز اسکی فراهم می‌شود. این پارک تنها ۲۳ کیلومتر از شهر Ely  فاصله دارد. بهترین مسیر برای سفر به این نقطه از طریق جاده‌ی ۹۳ ایالات متحده است. در ادامه شما را به تماشای آلبومی زیبا از این پارک  و کوره‌های تاریخی ساخت زغال دعوت می‌کنیم. 

wpid-ward_ovens10.jpg wpid-ward_ovens.jpg wpid-ward_ovens3.jpg wpid-ward_ovens2.jpg wpid-ward_ovens6.jpg wpid-ward_ovens5.jpg wpid-ward_ovens4.jpgwpid-ward_ovens9.jpg wpid-ward_ovens7.jpg

امیدوارم از دیدن این مکان‌ها لذت برده باشید. لطفا نظرات خود را با چفچفک در میان بگذارید. منبع: placestoseeinyourlifetime

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.