// ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۰

نکته‌های مهم در انتخاب لباس عروس

برای انتخاب لباس عروس،‌ لباسی خاص برای بهترین شب زندگی باید نکته‌ها و مواردی را بدانیم تا بهترین و مناسب‌ترین لباس را انتخاب کنیم.

1) تلفن همراهتان را با خود ببرید

در انتخاب خود برای لباس عروس وقتی برای خرید لباس عروس با بازار می‌روید حتما و حتما تلفن همراهتان را با خود ببرید، اگر موبایلتان آیفون باشد که چه بهتر! شما باید از هر لباسی که می‌پوشید در حالت‌های مختلف اعم از نشسته و یا ایستاده و یا درحالیکه قدم می‌زنید از خودتان عکس بگیرید تا متوجه شوید که این لباس تا چه اندازه به سایز شما نزدیک است و به تنتان می‌نشیند. نکته دیگر اینکه از تمام زوایای ممکن از لباس مورد نظرتان عکس بگیرید، این کار شما را در تصمیم گیری و انتخاب بهتر کمک می‌کند.

2) مدل کلاسیک انتخاب کنید

همیشه سراغ لباسی بروید که طراحی کلاسیکی داشته باشد و محدود به زمان خاصی نباشد. نباید لباسی را انتخاب کنید که خیلی زود از مد بیفتد چون معمولا ما عادت داریم تا 40 یا 50 سال آینده هم عکس‌ها و فیلم‌های جشن عروسی مان را نگاه کنیم. پس مدلی را انتخاب کنید که در آینده هم بتوانید به انتخابتان افتخار کنید.

3) روشن‌فکر باشید

مدل‌هایی که اصلا مد نظرتان هم نیستند را امتحان کنید. به یاد دارم خانمی برای خرید لباس عروس آمده بود و در ذهن خود مدلی ساده برای جشنش متصور شده بود، اما چشمش به لباسی افتاد که معمولا شاهزاده‌ها در فیلم‌ها این لباس‌ها را می‌پوشند و جالب اینجاست که این لباس را امتحان کرد و به شدت عاشقش شد.

4) به پوشش لباستان توجه کنید

سعی کنید لباسی با پوشش بیشتر انتخاب کنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.