// ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۴۷

خیلی از خانم‌ها برای داشتن مدل موی جذاب، بسیار جست‌و‌جو می‌کنند تا بتوانند جدیدترین مدل را پیدا کنند. با چفچفک همراه باشید، تا در ادامه ۸ مدل موی سلبریتی‌ها را برای شما معرفی کنیم.

۸ مدل موی چتری سلبریتی‌ها که توجه شما را جلب می‌کند

شاید‌ سؤالی که به‌طور مرتب از خودمان می‌پرسیم و از دوستانمان دراین‌باره نظر می‌گیریم و حتی زمان زیادی برای پیدا کردن آن صرف می‌کنیم، این باشد که موهای خود را چگونه اصلاح کنیم. اگر تاکنون مدل‌ موهای مختلف را امتحان کرده‌اید، می‌دانید پاییز فصل مناسبی برایکوتاه کردن موهاست. بعد از هوای مرطوب تابستان، خشکی هوای این فصل برای مدل موی جدید مناسب است. اگر شما آرزوی یک مدل موی چتری پهن و تا سر ابروها را دارید، اصلاح این مدل مو حس بی‌نظیری را در شما ایجاد می‌کند و ظاهر فعلی‌تان را کاملا تغییر می‌دهد،همچنین مدل موی شیک با لایه‌های درخشان را برایتان به ارمغان می‌آورد. به مدل موی چتری ۸ سلبریتی که در ادامه آورده شده است نگاه کنید، تا شما را برای اصلاح موهایتان به این مدل ترغیب کند. با بنیتا همراه باشید.

۱- کیارا (Ciara)

یکی از راه‌های زیباتر کردن صورت، داشتن مدل موی چتری پر با کناره‌ی بلندتر، شبیه موهای کیارا است.

۲- داکوتا جانسون (Dakota Johnson)

موی چتری یکی از خصوصیات اصلی داکوتا است که در این فصل همه آن را می‌پسندند. داشتن مدل مویی شبیه ستاره‌های دهه‌ی ۵۰ بسیار ساده است.حالت‌های مختلف چتری که می‌توان در زمان بلندتر شدن، آن‌ها را به یک‌طرف حالت داد.

۳- کندال جنر (Kendall Jenner)

 چند رشته موی کم تا روی گونه، می‌تواند شروع خوبی برای مدل موی چتری باشد. این مدل موی چتری زمانی زیباتر به نظر می‌رسد که پشت موهایتان را جمع کرده و مانند موهای ژولیده کندال با یک گیره‌ی زیبا آن را ببندید.

۴- گیگی حدید (Gigi Hadid)

 موهای گیگی کمی مصنوعی به نظر می‌رسد؛ موی چتری به‌هم‌ریخته‌ی همراه با قیافه مبهوتش در جشنواره فیلم MTV چندان جالب نبود. برای داشتن موهای چتری شبیه موهای گیگی که همیشه در حال رسیدگی به آن است، باید موها را قبل از خشک‌کردن به‌وسیله‌ی سشوار با یک کرم نرم‌کننده تقویت کرد.

۵- آریانا گرند (Ariana Grand)

اگر مدل موی چتری مانند آریانا داشتید که همیشه باید آن‌ را کوتاه می‌کردید، چه حسی به شما دست می‌داد؟ این خواننده خالکوبی‌هایش را دوباره پررنگ کرده و با موی چتری پر، روی فرش قرمز جشنواره MTV ظاهر شد.

۶- هایلی بالدوین (Hailey Baldwin) 

چند رشته موی باریک مانند موهای چتری هایلی، روش خوبی برای نمایش‌دادن چشمان جذاب است.

۷- کارلی کلوس (Karlie kloss)

 با کوتاه کردن این مدل مو علاوه‌بر داشتن یک دسته موی چتری، می‌توانید جذاب‌تر و دلرباتر نیز به‌نظر برسید. زمانی که موهایتان را مانند چتری‌های کارلیکوتاه می‌کنید، به یک شامپو مخصوص موهای خشک نیز نیاز دارید. اسپری خشک‌کننده مو را به موهایتان زده، و با دست چتری‌هایتان را مرتب کنید تا همیشه موهایتان به‌خوبی روز اول باشند.

۸- تیلور سوییفت (TAYLOR SWIFT )
مدل موی چتری

 موهای چتری تیلور، هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. توصیه می‌کنیم حتما این مدل موی چتری را امتحان کنید؛ زیرا رسیدگی به آن راحت و کم‌هزینه است. موهایچتری با بقیه‌ی موهایتان یکی شده و به‌صورت یک‌دست بلند می‌شود.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.