// ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۵
شیر مادر :مادری که روزانه بیش از یک و نیم گالن شیر تولید میکند!

الیزابت اندرسون سیرا، مادر ۲۹ ساله از اورگان است که از یک بیماری نادر به نام سندروم هایپرلکتیشن رنج می‌برد. او روزانه ۷. ۱ گالن شیر تولید می‌کند، یعنی ده برابر بیشتر از زنان شیرده، و حدود ۱۰ ساعت در روز را صرف خالی کردن شیرش می‌کند. او تاکنون ۶۰۰ گالن (۲٫۵ تن) از شیرش را به بانک‌های شیر و خانواده هایی که به آن نیاز دارند اهدا کرده است.

شیر مادر

 

الیزابت از زمان بارداری دخترش ایزابلا که اکنون ۵ سال دارد تا به حال او هزاران نوزاد را با شیرش تغذیه کرده است. او تقریبا تمام روز را صرف پمپاژ این مایع ارزشمند می‌کند و سپس آن را در چهار یخچال بزرگ در خانه اش انبار می‌کند تا به مادران محلی که نمی‌توانند به نوزادشان شیر دهند و بانک‌های شیر برای نوزادان نورس اهدا کند. باوجود زمان و زحمت زیاد او این را کار عشق می‌داند و احساس فوق العاده‌ای به او می‌دهد. او پنج بار در روز، به محض بیدار شدن، بعد از صبحانه، بعد از ناهار، بعد از شام و نیمه شب، شیرش را با پمپ می‌کشد و در تن‌ها در بار اول ۰٫۶۲۵ گالن شیر تولید می‌کند. او بااین کار احساس می‌کند به بشریت کمک می‌کند و دیگران را نیز بدان تشویق می‌کند. شیر مادر مانند مایع طلا است و نیاز زیادی به آن در جامعه وجود دارد که نباید آن را نادیده گرفت. 

 

 

 

مادری که روزانه بیش از یک و نیم گالن شیر تولید می کند , الیزابت اندرسون سیرا , سندروم هایپرلکتیشن , شیر مادر , مادر , شیر ,

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.