// ۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۷:۵۶
قربانی جدید رسوایی جنسی در هالیوود

لنا هیدی آخرین بازیگر زن هالیوودی است که تاکنون ادعا کرده هاروی وینستین او را آزار جنسی داده است. این بازیگر زن که به خاطر بازی در سریال «بازی تاج و تخت» و نقش سرسی لنیستر در سال های اخیر از بازیگری کمتر شناخته شده به بازیگری مشهور بدل گشته است روز سه شنبه در حساب توئیتری خود داستان دو باری که هاروی وینستین، تهیه کننده معروف هالیوودی سعی کرده از لحاظ جنسی به وی دست درازی کند را بازگو کرده است. به گفته ی وی اولین مورد از این اتفاق زمانی افتاده که هیدی در فستیوال ونیز سال ۲۰۰۵ در اولین اکران فیلم «برادران گریم» حضور یافت بود.

وی در این مورد چنین نوشته است:” اولین باری که با هاروی وینستین ملاقات داشتم در فستیوال فیلم ونیز بود. فیلم برادران گریم در ان جا نمایش داده می شد ( که در طول فیلم برداری آن به شدت تحت اذیت و آزار تری گیلیام کارگردان فیلم قرار داشتم). ناگهان هاروی از من خواست که به سمت آب بروم. من نیز همراه او به سمت پایین راه افتادم و ناگهان او ایستاد و حرفای مشکوکی را به زبان آورد، ژستی گرفت، من هم فقط خندیدم و از ماجرا عبور کردم، واقعا شوکه شده بودم. یادم می آید با خودم فکر کردم که حتماً شوخی کرده است. یک چیزی شبیه این گفتم… برو بابا همکار عزیز. شبیه این بود که پدرم را ببوسم!!! برویم چیزی بخوریم و پیش بقیه برگردیم. از آن به بعد دیگر در هیچ فیلمی از کمپانی میراماکس حضور نداشتم”.

هیدی می گوید که مورد دوم زمانی اتفاق افتاد که وی در یک سفر به لس آنجلس برای خوردن صبحانه با وینستین همراه شده بود و او از هیدی خواسته بود که همراهش به اتاقش در هتل برود. وی در این باره نیز چنین نوشته است:” دفعه بعد در لس آنجلس بود. سال ها بعد. همیشه با خودم فکر می کردم که او دیگر تلاش دیگری مربوط به من نخواهد کرد، نه بعد از این که خندیدم و گفتم که به هیچ وجه. فکر می کردم که به حریم من احترام گذاشته و شاید بخواهد در مورد کارهای بالقوه صحبت کند. از من خواسته بود که برای صبحانه خوردن نزد او بروم.صبحانه خوردیم و در مورد فیلم و فیلم سازی صحبت کردیم. چند سوال از من در مورد شرایط زندگی و روابط عاشقانه ام پرسید.

من بار دیگر موضوع بحث را به سمت مسائل کمتر شخصی تغییر دادم. سپس به دستشویی رفت. برگشت و گفت، برویم اتاق من، می خواهم یک فیلم نامه را به تو نشان بدهم. ما به سمت آسانسور به راه افتادیم و ناگهان فضا کمی تغییر کرد. تمام بدنم حالت هشدار به خود گرفت. آسانسور در حال بالا رفتن بود و من به هاروی گفتم، من به چیزی غیر از کار علاقه ای ندارم. حسی قوی در وجودم بود که می گفت به من نزدیک نشو. بعد از صحبت های من وی ساکت بود، و خشمگین. از آسانسور خارج شدیم و به سمت اتاق او رفتیم. دستش پشت من بود و مرا به سمت جلو راهنمایی می کرد، حرفی در کار نبود، احساس درماندگی و ناتوانی کامل می کردم. کلید کارتی اش را امتحان کرد اما در باز نشد، سپس واقعاً عصبانی شد. بار دیگر با هم به سمت آسانسور رفتیم.

در مسیر داخل هتل تا محل حضور پیشخدمت ها وی تمام مدت پشت بازویم را گرفته بود و فشار می داد، برایم ماشین گرفت و کرایه را حساب کرد و در گوشم گفت در این مورد به کسی چیزی نگو، نه مدیر برنامه هایت و نه کس دیگری. داخل ماشین شدم و به گریه افتادم”.

وینستین در روزهای اخیر توسط زنان زیادی متهم به آزار جنسی و حتی تجاوز شده است. اما وی این اتهامات را رد کرده و گفته که اگر هم با کسی رابطه ای داشته کاملاً با رضایت طرف مقابل و بدون اجبار بوده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.