// ۱۰ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۲۹
تبدیل رنگ پوست یک سیاه پوست با صابون

تبدیل رنگ پوست یک سیاه پوست با صابون
می گوید در ابتدا می خواستم رنگ پوستم را تلطیف و سیاهی آن را کمرنگ تر کنم و حتی خودم محلول های شیمیایی خاصی را ابداع کرده ام. فرانک وایت ادعا می کند که محلول های او کاملا بی خطر هستند.
 تبدیل رنگ پوست یک سیاه پوست با یک صابون
یک جوان آمریکایی و ستاره ی رسانه های اجتماعی به نام "فرانک وایت" توانست با استفاده از یک نوع صابون در یک فرآیند چند ساله رنگ پوست خود را از سیاه به سفید تبدیل کند.

 وایت ستاره ی ۲۸ ساله ی یوتیوب می گوید: "خیلی خوشحالم پس از سال ها زحمت بالأخره به نتیجه رسیدم".او از کودکی برای تغییر رنگ پوستش تلاش های زیادی نموده و اینک رنگ پوست او به طور کامل تغییر کرده است.
 
تبدیل رنگ پوست یک سیاه پوست با یک صابون
 
او می گوید در ابتدا می خواستم رنگ پوستم را تلطیف و سیاهی آن را کمرنگ تر کنم و حتی خودم محلول های شیمیایی خاصی را ابداع کرده ام. فرانک وایت ادعا می کند که محلول های او کاملا بی خطر هستند.
 
واکنش به این تغییر رنگ خودخواسته در فضای مجازی همچنان ادامه دارد و بسیاری کار او را مورد انتقاد قرار داده و گفته اند که قبل از تغییر رنگ قیافه ی بهتری داشته است و بهتر بود همان شکلی می ماند تا محبوبیت او نیز تداوم پیدا می کرد.
 
تبدیل رنگ پوست یک سیاه پوست با یک صابون تبدیل رنگ پوست یک سیاه پوست با یک صابون
 
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۳

  1. مهندس رضا عباسی | ۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۶ | لینک
    جالبه اگه صحت داشته باشه
    خیلی برام جالب بود.
  2. فاطمه
    فاطمه | ۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۴۴ | لینک
    چه جالب رنگ پوستش عوض شده!!
  3. زهرا
    زهرا | ۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۴۷ | لینک
    وای خدای من