// ۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۱۳

 ۱۰- جنت جکسون

جنت جکسون که خواهر مایکل جکسون بزرگ و برنده ۷ جایزه گرمی است بیش از ۱۵۰ میلیون دلار ثروت دارد. اگر چه وی این روزها فعالیت کمی در حوزه موسیقی دارد اما یکی از سرشناس ترین و پردآمدترین خوانندگان دنیا بوده و از این راه نیز ثروت قابل توجهی جمع آوری کرده است. وی با یک بازرگان قطری ازدواج کرده و یک فرزند پسر به نام عیسی ال منا دارد.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۹- ریحانا

ریحانا فنتی اسم کامل او هنگام تولد است. ریحانا یکی از مشهورترین خوانندگان جهان است که به اوج رسیده و همچنان در دنیای موسیقی به پیش می رود. او از باربادوس به ایالات متحده آمده و بعد از به شهرت رسیدن در سال ۲۰۰۵ همواره یکی از برترین و ثروتمندترین خوانندگان جهان بوده است. ثروت او بیش از ۲۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۸- شکیرا

در میان کشورهای آمریکای لاتین، شکیرا دومین خواننده ای است که آهنگ هایش در طول تاریخ این منطقه بیشترین فروش را داشته اند. این خواننده معروف که به خاطر حرکات موزونش هنگام اجرا شناخته می شود تاکنون از محل فروش آلبوم های خود به زبان انگلیسی در سراسر جهان بیش از ۱۲۵ میلیون درآمد داشته است. در کل فروش آهنگ هایی که وی به زبان های انگلیسی و اسپانیولی خواننده به بیش از ۲۲۰ میلیون دلار در سراسر جهان می رسد.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۷- جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک خواننده مشهور آمریکایی ابتدا عضو گروه موسیقی انسینک بود که بعد از به شهرت رسیدن از این گروه جدا شده و حرفه ی خود را به صورت جداگانه ادامه داد. جاستین تیمبرلیک بیش از ۲۳۰ میلیون ثروت دارد که ثروت بیش از ۲۰ میلیون دلاری همسرش جسیکا بیل را نیز باید به این عدد اضافه کرد.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۶- بروس اسپرینگستین

همه چیز در سال ۱۹۷۳ با اولین آلبوم به نام «رییس» آغاز شد و پس از آن بود که بروس اسپرینگستین به شهرتی جهانی دست یافت. از آن زمان به بعد وی همواره در صنعت موسیقی حضور داشته و جزو چهره های سرشناس و ثروتمند این حوزه بوده است. در طول دوران فعالیت خود در حوزه سینما، اسپرینگستین بیش از ۳۴۵ میلیون دلار ثروت اندوخته است.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۵- سلین دیون

قبل از ازدواجش با رنی آنجلیل نیز سلین دیون ثروت هنگفتی اندوخته بود. بر اساس آمارهای سال ۲۰۱۴ این خواننده کانادایی برنده ۷ جایزه گرمی بیش از ۳۸۰ میلیون دلار ثروت داشت. زمانی که وی اولین آلبومش را در سال ۱۹۸۱ منتشر کرد دنیا متوجه شد که هیچ صدایی به منحصر به فردی صدای سلین دیون نخواهد شنید. او یکی از مشهورترین و ثروتمندترین خوانندگان جهان است.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۴- بیانسه

اگر بخواهیم ثروت او و همسرش جی زی را با هم جمع بزنیم به رقم خیره کننده ۱٫۱۶ میلیارد دلار خواهیم رسید که البته بخش اعظم آن (۸۱۰ میلیون دلار) متعلق به شوهر رپر اوست. مجله فوربس ثروت این خواننده مشهور را بیش از ۳۵۰ میلیون دلار اعلام کرده است.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۳- ماریا کری

ماریا کری خواننده ای است که در میان زنان خواننده جهان در طول تاریخ بیشترین فروش آلبوم را داشته است. تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آلبوم های وی به فروش رفته اند و با چنین رکورد خارق العاده ای؛ ثروت وی اکنون ۵۲۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.اگر چه وی تاکنون دو بار طلاق را تجربه کرده است اما دلیلی برای نگرانی مالی ندارد.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۲- مدونا

با توجه به شهرت فراوان و ثروت باورنکردنی ۵۶۰ میلیون دلار جای تعجب ندارد که برخی او را دختر پولساز می نامند. با حدود ۶۰ سال سن وی هنوز میلیون ها طرفدار در سراسر جهان داشته و با این ثروت و اعتبار اصلا به گذر عمر توجهی ندارد. گفته می شود که وی در تور «قلب سرکش» خود در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۷۰ میلیون دلار درآمد داشته که یک رکورد باورنکردنی به نظر می رسد.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

۱- بونو

اسم واقعی او پل دیوید هیوسون است که همه او را با نام بونو می شناسند. وی رهبر گروه یو ۲ بوده و در تمام سال های فعالیت خود ثروت هنگفتی به جیب زده است. از محل فروش آلبوم، تورهای جهانی و دیگر سرمایه گذاری ها وی تاکنون نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار ثروت اندوخته است.

ثروتمندترین خوانندگان جهان

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. hamid kamyab | ۱۵ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۲۴ | لینک
    با سلام و عرض خسته نباشید
    مطالب وبسایتتون خیلی خوبه و مفیده. ما شما را پیوند کردیم لطفا به وب ما سر بزنید در صورت تمایل ما را نیز پیوند کنید.
    • | ۱۶ بهمن ۹۶، ۱۹:۱۵
      با سلام...بدلیل اسپم بودن الان تبادل لینک ندارم لینک کنم شما رو ضرر میکنید ..خواستید بازم خبر کنید