// ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۰
اولین مدل باحجاب در تبلیغات بین المللی فشن

اولین مدل باحجاب در تبلیغات بین المللی فشن
حلیمه ادن مدل امریکایی- سومالیایی 19 ساله و با حجاب است که حتی تا مرحله نیمه نهایی دختر شایسته امریکا از ایالت مینسوتا شرکت کرد. پس از حضور او در این رقابت های زیادی مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت و حتی با شرکت مدلینگ IMG قرارداد امضا کرد.
 
اولین مدل باحجاب در تبلیغات بین المللی فشن 

تنها سه ماه پس از آنکه او به عنوان اولین مدل باحجابی که با یک شرکت مدلینگ مهم قرارداد بسته بود تاریخ ساز شد،  برای اولین بار در یک کمپین بین المللی فشن شرکت کرد.

برند لوکس مدیست که بسیاری از طرح لباس هایشان را برای زنانی که خواهان لباس های پوشیده تری هستند طراحی می کنند، با این مدل 19 ساله قرارداد بست تا چهره تبلیغاتی کالکشن جدید و نسخه محدود آنها باشد که به مناسبت ماه رمضان (از 26 ماه مه آغاز می شود) برگزار می شود.
 
اولین مدل باحجاب در تبلیغات بین المللی فشن
 
این کالکشن به نام کپسول حاوی لباس های بلند و پوشیده زنانه ای است که توسط طراحان مشهوری از جمله مری کاترانتزو، آدام لیپرز و عثمان طراحی شده اند.

حلیمه که در ماه فوریه با IMG قرارداد بسته است در این کمپین تبلیغاتی با دو مدل دیگر این کمپانی ،دیانا سیلورز و کیلی کینگ همکار شده است.

این سه مدل در پارکی با درختان گیلاس ایستاده و همراه با این لباس ها از حداقل آرایش و جواهر استفاده کرده اند. البته این لباس های نسخه محدود بسیار گرانقیمت هستند، برای مثال لباسی که حلیمه از طراحی های F.R.S به تن دارد 1280 دلار و مدل صورتی رنگ از طراحی های عثمان که وی به تن دارد با قیمت 985 دلار به فروش می رود.

اولین مدل باحجاب در تبلیغات بین المللی فشن

مطمئنا امسال سال بسیار پرمشغله و پرماجرایی برای حلیمه بوده چرا که وی تا همین اواخر یعنی تا نوامبر سال 2016 دختری ناشناس بود. ولی پس از شرکت در رقابت های دختر شایسته به عنوان اولین دختر باحجاب در این مسابقات و پس از آن حضور در فشن شو کالکشن جدید لباس های کانیه وست (شوهر کیم کارداشیان) توجه بسیاری از مدیران حرفه مدلینگ را به خود جلب کرد.

او هچنین در فشن شو لباس های آلبرتا فرتی و مکس مارا نیز شرکت کرده و تصویرش بر جلد مجلات مد مشهوری از جمله هارپر بازار و Vogue شبه جزیره عربستان نیز چاپ شده است.
 
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.