// ۱۲ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۰

برای داشتن یک استایل خوب، باید در انتخاب‌های خود تجدید نظر کنیم. در این مطلب مواردی که باعث می‌شود استایل شما بد و نامرتب نشان داده شود و باید از آن‌ها دوری کنید را می‌خوانید.با مجله اینترنتی چفچفک همرا ه باشید.

داشتن یک استایل زیبا، صرف‌ نظر از اینکه به چه استایلی گرایش دارید نیازمند انتخاب‌ های درست شما در لباس پوشیدن است. مهم نیست که شما به استایل کلاسیک علاقه دارید، یا به پانک و کژوال و دیگر استایل‌ ها، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که سبک به نظر نرسید و در چشم دیگران شلخته و نامرتب نباشید.

 انتخاب صحیح لباس هیچ ارتباطی با قیمت لباس ندارد بلکه جزئیات کوچکی در لباس پوشیدن است که باعث می‌شود شما شیک‌تر یا نامرتب‌تر به نظر برسید.

تزئینات بیش از حد روی لباس


تزئینات روی لباس که شامل سنگ، مروارید و نگین است نه تنها برای هر موقعیتی مناسب نیست، بلکه حتی در لباس‌ های روزمره هم اگر به میزان زیادی از این تزئینات تقلبی استفاده شود، ظاهر شما را سبک و نامرتب نشان می‌دهد. بهتر است به جای این‌ کار، لباس‌ های ساده‌تر ولی شیک‌ تر انتخاب کنید.

اجناس فیک یا تقلبی

اجناسی که فیک یا تقلبی هستند و از روی اجناس اورجینال کپی می‌شوند هیچ ارتباطی با طراحان و برند های معروفی که نام آن‌ ها را روی این کالاهای بی کیفیت می‌بینید ندارند. به جای انتخاب یک محصول تقلبی که تنها نام برند روی آن حک شده، می‌توانید از برخی برند های داخلی و باکیفیت خرید کنید بدون آنکه مبلغی به اندازه‌ی یک برند خارجی پرداخت کنید.

انتخاب طرح‌های نامتناسب

انتخاب پارچه‌ ها و طرح‌ هایی که هیچ‌ گونه هماهنگی‌ ای با هم ندارند ظاهر شما را نامرتب و شلخته نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید از طرح‌های مختلف استفاده کنید تلاش کنید این طرح‌ها از نظر رنگ با یکدیگر تناسب داشته باشند. اگر یکی از لباس‌ های شما طرح شلوغی دارد، لباس دیگر را با طرحی ساده‌تر انتخاب کنید.

کفش‌های سفید

کفش های سفید، اگر چیزی غیر از اسنیکرز و کفش‌های کتانی باشند، خیلی سخت‌ تر با لباس‌های دیگر هماهنگ می‌شوند. ست کردن این کفش‌ها با لباس‌های روزمره مشکل است و با هر استایلی هماهنگ نمی‌شود. بهترین انتخاب به جای کفش‌های سفید و پاشنه‌ بلند، کفش‌ هایی با رنگ خنثی هستند که می‌توانید با هر لباسی آن‌ها را ست کنید.

رنگ‌های غیر معمول

استفاده از رنگ‌ های غیر معمول مانند رنگ‌ های نئونی برای هر موقعیتی مناسب نیستند. مخصوصا اگر بخواهید آن‌ ها را در استایل روزمره‌تان استفاده کنید. به جای استفاده از این نوع رنگ‌ ها، می‌توانید از لباس‌ها و رنگ‌های کلاسیک‌ تر استفاده کنید. اگر دلیل استفاده‌ی شما از این رنگ‌ ها تنها علاقه‌ی شما به آن‌ هاست، سعی کنید از رنگ‌ هایی با شدت کمتر استفاده کنید.

جواهرات و زیورآلات

درواقع این خود جواهرات و زیورآلات نیستند که به استایل شما آسیب می‌زنند بلکه مقدار و نوع آن‌ هاست که مشخص کننده‌ی خوب یا بد بودن استایل‌تان خواهد بود. سعی کنید از جواهرات و زیورآلاتی که شیک و ساده هستند استفاده کنید. در بیشتر موقعیت‌ ها یک جفت گوشواره و یک گردنبند ساده می‌تواند بهترین گزینه باشد.

اهمیت ندادن به سایز


سایز بدن و شماره‌ی کفش تغییر می‌کنند و این مسئله کاملا طبیعی است. چیزی که غیر طبیعی به نظر می‌رسد پوشیدن لباسی است که اندازه‌ی بدن نیست. این می‌تواند هم درباره‌ی لباس‌ های تنگ و هم درباره‌ی لباس‌های گشاد صدق کند. سعی کنید برای اینکه مرتب‌تر و خوش‌ اندام‌ تر به نظر برسید، لباس‌ هایی که متناسب با اندام‌ تان هستند را انتخاب کنید.

مجله اینترنتی خواندنی ها : سایت تفریحی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۲

  1. پریسا سادات .. | ۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۳:۴۳ | لینک
    جالب :)))))))))))))))))
  2. سایت آموزشی
    سایت آموزشی | ۲۸ مهر ۹۷ ، ۲۲:۵۹ | لینک
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    شما می توانید آموزش وردپرس یا پکیج ها را به صورت جداگانه خریداری نمایید.
    *****************
    • | ۳۰ بهمن ۹۷، ۰۹:۴۶
      ممنون