// ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۳

یکی از ویژگی های تعیین کننده زیبایی داشتن قد بلنده. اما همه آدم ها پاهای کشیده و بلند ندارن مثل بعضی از هنرمندان هالیوودی که علیرغم چهره زیبا و استعداد بی نظیرشون قد کوتاهی دارند. 
به گزارش وب‌سایت بدونیم،  یکی از ویژگی های تعیین کننده زیبایی داشتن قد بلنده. اما همه آدم ها پاهای کشیده و بلند ندارن مثل بعضی از هنرمندان هالیوودی که علیرغم چهره زیبا و استعداد بی نظیرشون قد کوتاهی دارن.
هیدن پنیتیر – ۱۵۲ سانتیمتر
هیدن پنیتیر یکی از بهترین بازیگران و خواننده آمریکایی است که شاید به ندرت اندام او را کامل و قدی در فیلم ها دیده باشید. بنابراین کمتر کسی درباره قد او چیزی می داند به جز در این عکس که کنار همسرش ولادیمیر کلیچیکو که قهرمان بوکس است و قد او بیشتر از ۲۰۰ متر است ایستاده.
 
 کوتاه قدترین زنان هالیوود

ونسا هاجنز – ۱۵۴ سانتیمتر
ونسا هاجنز خواننده و بازیگر آمریکایی به دلیل قد کوتاهی که دارد در کنار هر مردی ریزه و کوتاه تر دیده می شود و اکنون در کنار نامزدش آستین باتلر که قد او ۱۸۰ سانتیمتر است کوتاه تر از همیشه دیده می شود.
 
 کوتاه قدترین زنان هالیوود

کلی کلارکسون – ۱۶۰ سانتیمتر
کلی کلارکسون به دلیل استعداد بی نظیری که در خوانندگی و موسیقی دارد زبانزد خاص و عام است. او با وجود قد کوتاهی که دارد با مدیر برنامه هایش که براندون بلک استاک نام دارد و قدش از او خیلی بلندتر است ازدواج کرده است.
 
 کوتاه قدترین زنان هالیوود

آنا کندریک – ۱۵۴ سانتیمتر
آنا کندریک در فیلم Pitch Perfect نشان داد که صدای بی نظیری دارد. اما این بازیگر و خواننده معروف درست مثل کلارکسون بر اساس تعریفی که امروزه از زیبایی می شود به دلیل قد کوتاهی که دارد همه چی تمام نیست.
 
 کوتاه قدترین زنان هالیوود

آریانا گرانده – ۱۵۴ سانتیمتر
گرانده ۲۴ ساله است اما به دلیل چهره بچه گانه ای که دارد ۱۲ سال بیشتر نشان نمی دهد. شاید همه جا او را با کفش پاشنه بلند دیده باشید چون این خواننده آمریکایی قد کوتاهی دارد.
 
 کوتاه قدترین زنان هالیوود

بیانسه – ۱۶۹ سانتیمتر
بیانسه یک هنرمند واقعی و ایده آل و موفق است و تنها چیزی که برایش کوچک ترین اهمیتی ندارد قد نسبتا کوتاه اوست.
 
 کوتاه قدترین زنان هالیوود

لیدی گاگا – ۱۵۴ سانتیمتر
شاید در تصاویری که از این هنرمند دیده باشید به نظر قد بلند بیاید اما در واقع لیدی گاگا با پوشیدن کفش های پاشنه بلند و لباس های رنگارنگ قد بلند نشان داده می شود.این سوپر استار موسیقی پاپ ۱۵۴ سانتیمتر بیشتر قد ندارد.
 
 کوتاه قدترین زنان هالیوود

لیل کیم – ۱۵۰ سانتیمتر
لیل کیم رپر، مدل و بازیگر آمریکایی در عکس هایش با ابهت دیده می شود و به سختی می توان قد ۱۴۹ سانتیمتری او را حدس زد.
 
 کوتاه قدترین زنان هالیوود

نیکول اسنوکی – ۱۴۲ سانتیمتر
اسنوکی در این لیست کوتاه ترین قد را دارد.
 
کوتاه قدترین زنان هالیوود
 
کایلی مینوگ – ۱۵۲ سانتیمتر
اکثر ستاره های زن پاپ قد کوتاهی دارند پس زیاد عجیب نیست که کایلی مینوگ هم مشابه آنان باشد.
 
کوتاه قدترین زنان هالیوود

منبع:فرادید

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.