// ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۹:۴۳

بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارسالی به سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر عرضه موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در میدان بهمن در قالب گشت سیار تعزیرات به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسان اصناف از واحدهای عرضه موادغذایی در این منطقه بازرسی صورت گرفت.
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: طی بازدید از 5 واحد صنفی عرضه موادغذایی مشخص شد که این واحدها مواد خام دامی از جمله دل، قلوه و جگر یخ زده و تاریخ مصرف گذشته را داخل یخچال نگهداری می‌کنند.
وی افزود:صاحبان این واحدهای صنفی با مشاهده بازرسان سریعا فرآورده‌های گوشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را از داخل یخچال خارج و به بیرون از مغازه‌ها منتقل کردند.
 فروش دل و جگر فاسد رنگ شده در میدان بهمن
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: بازرسان سریعا از انتقال اقلام فاسد این واحدهای صنفی متخلف اطلاع یافتند و پس از کشف موادغذایی دامی فاسد و تاریخ مصرف گذشته اقدام به معدوم سازی آن‌ها کردند.
حسن‌بیگی در ادامه تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این واحدهای صنفی از رنگ‌های آغشته به خون حیوانی برای تازه نشان دادن محصولات غذایی خود استفاده می‌کردند و در نهایت دل، قلوه و جگرهای فاسد رنگ شده را به واحدهای فروش ساندویچ و جگرکی‌ها می‌فروختند.
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد:به دنبال این بازرسی‌ها بیش 100 کیلوگرم دل، قلوه و جگر یخ زده معدوم شد.
وی در پایان عنوان کرد: پرونده تخلفاتی برای این واحدها تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه تعزیرات ارجاع شد.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.