// ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۸
ملکه شکست ناپذیر مسابقات خوردن فلفل چیلی تند

ملکه شکست ناپذیر مسابقات خوردن فلفل چیلی تند
هر سال، باشگاه کلیفتون، یک مسابقه پرطرفدار برگزار می‌کند که شرکت کنندگان باید در چندین مرحله فلفل های بسیار تند بخورند. این یک رقابت خشن است، اما زنی میانسال به نام سید باربر از سال ۲۰۱۴ در آن پیروز می‌شود و به او لقب «سید شکست ناپذیر» داده اند.
 
اگر غذاهای تند را دوست دارید و فکر می‌کنید می‌توانید از پس چنین رقابت تند و تیزی به راحتی برآیید، احتمالا تا به حال این رویداد را از نزدیک ندیده اید. آن‌ها شروع آسانی دارند و از فلفل‌های تندی مثل فرسنوی سرخ یا جالاپنو استفاده می‌کنند که هرکسی می‌تواند بدون عوارض جانبی بخورد، اما هر دور این مسابقه سخت‌تر می‌شود و قبل از این که متوجه شوید خودتان را در حال خوردن چیلی روح (Ghost Chilli) و فلفل ناگا ویپر می‌بینید که یکی از تندترین فلفل‌های دنیا هستند و میزان تندی آن‌ها در مقیاس اسکویل بیش از ۱ میلیون واحد است و اگر بتوانید از این مراحل نیز با موفقیت عبور کنید مرحله نهایی باقی خوردن فلفل کارولینا ریپر است که تندترین چیلی جهان است و ۱۵۶۹۳۰۰ واحد اسکویل است و اگر باز هم به نظرتان خوردن این فلفل‌ها به اندازه کافی سخت نیست باید بدانید که رقابت کنندگان نباید هیچ نوشیدنی در طول این مسابقه مصرف کنند که به این معنی است که هیچ راهی برای خاموش کردن شعله‌های آتشی که دهان، گلو و معده تان را می‌سوزاند وجود ندارد.
 
برخی افراد نمی‌توانند با رفلکس خود مبارزه کنند و در نهایت بالا می‌آورند و رد صلاحیت می‌شوند، برخی دیگر اشک‌های غیرقابل کنترل می‌ریزند که تمام صورتشان را در بر می‌گیرد. مرحله دردناک نهایی در این رقابت معمولا شامل دو شرکت کننده اصلی می‌شود و بقیه از درد خارج می‌شوند و در چهار سال اخیر سید باربر یکی از فینالیست‌ها بوده است و توانسته سه بار ببرد که او را یک قهرمان زنده درمیان دوستداران فلفل کرده است. این رقابت برای پول نیست. درواقع جایزه برنده این رقابت تنها ۷۰ دلار است که برای تحمل چنین دردی یک شوخی به نظر می‌رسد، اما سید هر سال شرکت می‌کند.
 
 ملکه شکست ناپذیر مسابقات خوردن فلفل چیلی تند
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.