// ۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۳

دادستان رشت در خبری اعلام کرد: پزشکی قانونی تجاوز به اهوار ۲ ساله را توسط ناپدری اش تائید نکرد و علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کرد.

دادستان رشت گفت هنوز تجاوز ثابت نشده, فقط آزار جسمی صورت گرفته مثل آتش زدن دست و پا دیده شده است.

مردم رشت به صحبت های دادستان رشت به شدت واکنش نشان دادند و شعارهای مرگ بر المیرا , ناپدری هر چه سریعتر اعدام شود و مادر المیرا باید اعدام شود مقابل قوه قضاییه سر دادند.

تجاوز نشدن به اهورا 2 ساله

صحبت های دادستان رشت درباره ماجرای قتل اهورا پسر بچه ۲ ساله

به گزارش رکنا، حجت الاسلام علی مطفوی نیا، دادستان رشت در خصوص پرونده اهورا ۲ ساله که چندی پیش توسط ناپدری اش مورد تجاوز Rape و به قتل Murder رسید توضیحاتی را ارائه کرد.

وی گفت: چند روز پیش گزارشی را در یافت کردیم مبنی بر قتل کودک ۲ ساله در بیمارستان، ماجرا از این قرار بود که ناپدری این کودک سر اهورا را چند بار به دیوار کوبیده و بعد این کار به داخل کوچه رفته و از مردم کمک خواسته است. بعد از انتقال کودک توسط همسایگان به بیمارستان، متاسفانه تلاش پزشکان به سرانجام نرسید و اهورا ۲ ساله فوت کرد.

دادستان رشت ادامه داد: ماموران بعد از بررسی ها به ناپدری این کودک مظنون شده و وی را دستگیر کردند. این مرد جوان که در مقابل شواهد مقاومت می کرد در آخر مدعی شد که شیطان به جلدم آمد و یک لحظه از خود بی خود شدم واصلا من مشکل روحی و روانی ندارم اما نمی دانم چرا یک لحظه به ذهنم این فکر رسید که باید اهورا را به قتل برسانم .

اعتراض مردم به صحبت های دادستان رشت

وی افزود: در فضای مجازی خبر هایی مبنی بر تجاوز ناپدری منتشر شده است که پزشکی قانونی این را تائید نمی کند و علت اصلی مرگ را خونریزی مغزی اعلام کرده است.

” متاسفانه پزشکی قانونی آثار سوختگی تازه روی انگشتان دست و پا این کودک ۲ ساله را گزارش کرده است. متهمتفهیم اتهام شده و حال در بازداشت موقت به سر می برد”.

در تحقیقات نخست مشخص شده است که قاتل مشکل روحی نداشته و در زمان ارتکاب قتل مواد مخدر مصرف نکرده است.

به گزارش رکنا، این در حالی است که کادر پزشکی بیمارستان پور سینا، بهزیستی شهرستان رشت و پدر اهورا تجاوز به این کودک را تائید کرده اند و قاتل کودک ۲ ساله به تجاوز اعتراف کرده بود.

رضا جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان در خبری اعلام کرد: طی معاینه کارشناسان وقوع کودک آزاری جنسی تایید شد.

در ادامه، مردم شهرستان رشت جلوی در دادگستری خمام تجمع کردند و خواستار اعدام هرچه سریع تر این قاتل شیطان صفت شده اند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.