// ۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۵:۲۱

دیدار‌ کریکت بازان سریلانکا و پاکستان روز گذشته تحت تدابیر شدید امنیتی در شهر لاهور برگزار شد و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و هنرمندان خود را برای تماشای این مسابقات به مرکز ایالت پنجاب رساندند. زنان نیز استقبال خوبی از این مسابقه هب عمل آورده و با حضور در استادیوم تیم ملی کشورشان را تشویق کردند.
 
برای نخستین بار پس حمله تروریستی سال 2009 به اتوبوس تیم ملی کریکت سریلانکا است که این تیم تحت تدابیر شدید امنیتی برای مسباقه با تیم ملی پاکستان به لاهور آمده است. اعضای تیم سریلانکا و مسئولان این تیم در خودروی زرهی تا هتل رفته و سپس تحت محافظت نیروهای پلیس عازم استادیوم قذافی لاهور شدند. گفتنی است در ماه مارس سال 2009 گروهی افراد مسلح نقابدار اتوبوس حامل بازیکنان تیم کریکت سریلانکا را که برای انجام مسابقه به شهر لاهور پاکستان سفر کرده بودند را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه، دست کم پنج تن از اعضای تیم سریلانکا و شماری ماموران امنیتی پاکستانی زخمی و پنج مامور پلیس نیز کشته شدند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.