// ۰۲ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۴

عکس غمگین پروفایل + نوشته و متن احساسی 

روی تمام لباس هایم اسمت ریخته !

پاک هم نمی شود

درد این است !

و الا

رفتنت حرف عجیبی نیست

 بقیه در ادامه مطلب

عکس غمگین پروفایل + نوشته و متن احساسی

 

  نیامدی هم نیامدی

فقط طوری به این چشم ها بفهمان …

عکس غمگین پروفایل + نوشته و متن احساسی

 

مرا به یاد خیابانی بینداز پر از عشق

و مردی که دست هایم را به “مهر” می گرفت …

 

عکس غمگین تنهایی برای پروفایل

 

  ما  به هم نمی رسیم

امّا

بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت

 

عکس غمگین بی تو برای پروفایل

 

  گفته بودم

فراموشی زمان می‌ خواهد

اشتباه بود

فراموشی زمان نمی‌ خواهد

فراموشی دل می‌ خواست که آن هم پیش تو ماند

 

عکس غمگین برای پروفایل

 

تمامی مرگ‌ ها تنها دو دسته‌ اند

مَــردی نفـس نمی‌ کِـشد،

و زنی که حـــرف، نمی‌ زند

 

عکس غمگین تو برنمی گردی برای پروفایل

 

  شعر می گویم ولی معٖشوقه ای در کار نیست

آه، من  دیوانه ام، دیوانه  بودن عار نیست

خواستم چون مصرع  اول تو را مخفی کنم

باختم دل را حقیقت قابل انکار نیست

عکس غمگین وارث شادمهر برای پروفایل

 

من و تو زنده موندیم

و به سختی زندگی کردیم

گذشته، حال، آینده

من و تو وارث دردیم …

 

عکس غمگین بریدم برای پروفایل

 

  گاهى رابطه ات را زمین بگذار و تا میتوانى فاصله بگیر

دست بزن زیرِ چانه ات و از دور تماشایش کن

تحلیلش کن

ببین اصلاً ارزشش را دارد برگردى دوباره …؟

گاهى آنقَدر غرق میشویم در رابطه هایمان

که کور میشویم

کر میشویم

فاصله همیشه هم بد نیست !

 

عکس غمگین دیگه دوستم نداره برای پروفایل

 

  می شنوی ؟

اینجا صدایِ بی تفاوتی ها همه جا را پر کرده است

اینجا انگار کسی محضِ رضایِ عشق نمی گوید

دوستت دارم .. !

 

عکس غمگین تنهایی یعنی برای پروفایل

 

  شب از نیمه که بگذرد

کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم

مثلا مسواک بزنم

ساعتم‌ را برای صبح فردا کوک کنم

بعد

تا می‌ توانم

دلتنگت شوم

 

عکس غمگین حالم بده برای پروفایل

 

  این که می گویم می روی

یعنی : می شود نروی ؟!

یعنی : حالا که می روی زود برمیگردی ؟

 

عکس غمگین دلم من برای پروفایل

 

حالا که باران میبارد

زمین خیس شده و بوی باران میپیچد در ریه هایم

حالا که سنگفرش ها پوشیده شده اند از برگ‌

حالا که عطر قهوه های کافه چی هوای این حوالی را پر کرده …

حیف است اگر نباشی، اگر برنگردی …

 

عکس پروفایل غمگین غروب

 

 

به روزهایی رسیدم

که دیگر

چند شنبه هایش مهم نیست

آدم ها

و روزهایش

همه جمعه شده اند …

 

عکس پروفایل غمگین رفیقم کجایی دقیقا کجایی

 

باور کن دنیا دو روز است

و ما هم رهگذری هستیم

در این طلوع و غروب مهربان باش

و با تمام عشق زندگی را احساس کن

شاید فردا دنیا باشد ولی ما نباشیم !!

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.