// ۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۱۲

عکس پروفایل شاد عاشقانه جدید 98 با متن زیبا

گاهی
مجبوریم از یک روز شروع کنیم
به فراموش کردن
به روی دلمان
به روی خاطراتمان
و به روی زندگیمان نیاوریم
که اصلا کسی را داشتیم
که اصلا کسی را دوست داشتیم

دل را سر شوقی

اگرم هست

تو آنی …

عشقت نهایتی ندارد

من هر روز دوست داشتنت

را تمرین می‌ کنم

برای بیشتر عاشقت بودن

تو را فراسوی انتظار می‌ خواهم

آن سوتر از خودم

و آنقدر دوستت دارم

که دیگر نمی‌ دانم از ما دو تن

کدامیک غایب است

عکس پروفایل شاد 2018


آدم بزرگ‌ ها هم قد می‌ کشند

با شنیدنِ «دوستت‌ دارم‌» ها

با بوسه‌ ها ..

با آغوش‌ ها …

من می‌ خواهم با تو قد بکشم

عجب جایی به داد من رسیدی

تا من دنیا رو تنهایی نگردم

تو تنها آدمی هستی که هیچ وقت

باهاش احساس تنهایی نکردم

دوست داشتنت بهانه بود

من تو را برای

نفس‌ کشیدن می‌ خواستم

برای زنده ماندن

عکس پروفایل خاص عاشقانه

رو به هر راهی که می‌ روم

رو به راه توام

رو به راه سرزمین آغوش تو

رو به راه چشم‌ های تو

من حال دلم همیشه

با تو رو به راه است

و از این فاصله

تنها کاری که از من برمی‌ آید

دوست داشتن توست

زیاد دوست داشتن توست …

یک روز با تو

آن قدر خوشبخت می‌ شوم

که تنها گلایه‌ ام از خدا

نبودن گل‌ های نرگس در فصل تابستان است

عکس نوشته شاد عاشقانه برای پروفایل

بیشترین عشق جهان را

به سوی تو می‌ آورم

چرا که هیچ چیز در کنار من

از تو عظیم‌ تر نبوده است

تو نباشی کنار من یعنی

دردهایی غریب در راهند

بی تو اینجا میان تنهایی

دست‌ هایم پناه می‌ خواهند

مرا ببوس

و بعد به آغوشت بگیر

باور کن زور بازوهای تو

به سختی‌ ها می‌ رسد

عکس پروفایل شاد عاشقانه خفن

به تو که می‌ رسم مکث می‌ کنم؛

انگار در زیبایی‌ ات

چیزی جا گذاشته‌ ام

مثلاً در صدایت آرامش

یا در چشم هایت زندگی

بی‌ تو از هرکسِ دیگر دلم آشوب‌ تر است

پس بمان که عشقِ تو

برای من خوب‌ تر است

بوی مطبوع گل و

منظره‌ ای رو به بهار

پنجره پشت خودش

یک من‌ و‌ تو کم دارد

عکس پروفایل شاد عاشقانه دونفری

نه طبق مد دوستت دارم

نه به حکم سنت

همه چیز بنا بر فطرت است

خوب‌ ها دوست‌ داشتنی‌ اند

مثل تو

طوری کنارت می‌ مانم

طوری برایت خاطره می‌ سازم

که حتی اگر بخواهی هم

نتوانی ترکم کنی

آخر من فکر می‌کنم هیچ رفتنی

حریف خاطره‌ ها نمی‌ شود

«دوستت دارم»

و این تنها کارى‌ ست

که شنبه و جمعه، هفته و ماه و سال نمى‌ شناسد

عکس پروفایل شاد با متن زیبا

آغوش تو هم‌چون

موسیقی بی کلام است

روی هر نت آن می‌ توان

تا قیامت شعرهای عاشقانه سرود

برای دنیا شاید یک نفر باشی
اما برای من تمام دنیایی…

فتوکده | پرتال جامع هنرمندان و سبک زندگی : سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۳

  1. aydin piri
    aydin piri | ۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۷:۵۶ | لینک
    👌😊
    • | ۳۰ بهمن ۹۷، ۱۰:۰۱
      🙂🤪✌
  2. نیلوفر  کیانی
    نیلوفر کیانی | ۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۳:۵۴ | لینک
    سلام
    وب زیبایی دارید معلومه براش خیلی زحمت میکشید خوش حال میشم به وب من بیایید و نظرات تون بگید
    با تبادل لینک موافقید ؟
    • | ۳۰ بهمن ۹۷، ۱۰:۰۴
      سلام
      ممنون از شما
      حتما
      تبادل لینک فعلا خیر
  3. نیلوفر سادات | ۳۰ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۵۱ | لینک
    سلام
    ببخشید اون پیام مال خیلی وقت پیش بود زمانی که برای اولین بار اومدم بیان . خوش بختانه الان دستم راه افتاده و دوستان زیادی هم پیدا کردم .
    می خواستم بگم من الکی تعریف نکردم و جنبه تبلیغات نداشت پیام
    • | ۱ اسفند ۹۷، ۱۴:۰۵
      :( :(:)