// ۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۰:۳۰

نکات زیبایی و آرایشی همیشه مورد توجه خانم‌ها بوده است. نظرسنجی‌ از ۱۰۰۰ خانم آمریکایی، در مورد حس زیبایی همراه با آرایش، نشان می‌دهد، اکثر خانم‌ها علاقه‌ای به آرایش بیش از حد و زیاد ندارند. ۵۹ درصد خانم‌ها گفتند، آرایش طبیعی را ترجیح می‌دهند. فقط برخی از این افراد، بیان کردند که داشتن یک چهره زیبا با آرایش طبیعی، کمی دشوار است. چند گام ساده و ضروری برای آرایش طبیعی صورت را در این مطلب بخوانید. 

زیرسازی آرایش

در اولین مرحله و برای زیرسازی آرایش، از یک مرطوب کننده‌ استفاده کنید. ابتدا مرطوب کننده را به پوست بزنید و با یک پد آرایشی بر روی پوست پخش کنید. سپس مقداری کرم پودر را با انگشت یا پد به طور ضربه‌ای به پوست خود بزنید. اگر پوست صاف و بدون لکی دارید سعی کنید از یک کرم سبک‌تر استفاده نمایید.

چند گام ساده برای آرایش طبیعی صورت

چند گام ساده برای آرایش طبیعی صورت – زیرسازی آرایش

پوست خود را درخشان کنید

یک کرم روشن کننده مایع، بر روی مرطوب کننده خود بزنید تا رنگی طبیعی به پوست شما ببخشد. اگر می‌خواهید بخش‌های خاصی از صورت خود را برجسته کنید، از پالت‌های آرایشی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید تا ایرادهای پوست را رفع کنید.

 

چند گام ساده برای آرایش طبیعی صورت

چند گام ساده برای آرایش طبیعی صورت

رفع مشکلات پوست

اگر پوست شما دچار پیری زودرس، لکه، کبودی، جای زخم و … است، از کرم پودر و کانسیلر مناسب پوست خود، برای رفع آن‌ها استفاده کنید. کرم پودر و کانسیلر به شما کمک خواهد کرد که صورتی بی‌عیب داشته باشید. کانسیلر مناسب پوست خود را پیدا کنید.

چند گام ساده برای آرایش طبیعی صورت

به مرتب بودن ابروهایتان توجه کنید

اگر عجله دارید، روی ابروهایتان تمرکز کنید، زیرا تغییر زیادی در شما ایجاد خواهد کرد. اگر ابروهای باریک و کم پشتی دارید، با یک مداد، ابروهایتان را پر کنید و هر گونه انحراف یا خطا را با یک پنبه تمیز کنید.

چند گام ساده برای آرایش طبیعی صورت

آرایش مژه‌ها

آرایش صحیح مژه، چشم‌ها را درشت می‌کند. در آرایش چشم، ریمل مشکی برای مژه‌های پلک بالا و ریمل قهوه‌ای را برای مژه‌های پلک پایین استفاده کنید. قبل از استفاده از ریمل فرمژه بزنید تا مژه‌های شگفت انگیزی یه شما بدهد. تا جایی که می‌توانید ریمل را از نزدیک ریشه به مژه‌ها بزنید. همچنین برای زدن ریمل به مژه‌های پایینی، برس ریمل را عمود بر چشم و به موازات مژه‌‎ها بگیرید.

چند گام ساده برای آرایش طبیعی صورت

آرایش لب‌ها

از محصولاتی که بسیار براق یا مات هستند استفاده نکنید. از آرایش‌های غیر طبیعی و خط لب پرهیز کنید، زیرا این خطوط سن را بیشتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد. از کاغذ یا ورق‌های جاذب، برای جذب چربی اضافی رژ لب خود استفاده کنید.

چند گام ساده برای آرایش طبیعی صورت

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.