// ۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۳:۴۰

زن ها ۳۳۵ ساعت در سال را صرف رسیدگی به ظاهر خود می کنند، به عبارتی دیگر دو هفته ی کامل در یک سال را مشغول آرایش چهره و آراستن ظاهر خود هستند. اما با چند ترفند می توان این زمان را کاهش داد.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

تبلیغات و ویدئوهای آرایشی بیوتی بلاگرها ما را مجاب می کند انجام آرایش کار مهمی است. اما شما می توانید بدون آنکه مجبور باشید همه ی وقت آزادتان را صرف آرایش کنید زیبا باشید.

این چهارده ترفند آرایشی برای کسانی که هرگز وقت کافی ندارند یا تنبل تر از آن هستند که آرایش بی نقصی داشته باشند بسیار مفید خواهد بود.

۱- چگونه ریمل را تمیز و مرتب بزنیم

حتی دقیق ترین زن ها هم گاهی در حین زدن ریمل، آن را اشتباهاً به پلک هایشان می مالند. برای جلوگیری از این اتفاق، کاغذی تا شده یا یک کارت ویزیت را پشت مژه هایتان قرار دهید و بعد ریمل را بزنید.

۲- چگونه چسب مژه مصنوعی را به درستی بزنیم

اگر تا به حال سعی کرده باشید به مژه مصنوعی چسب بزنید می دانید که این کار تا چه حد می تواند سخت باشد. برای آنکه چسب اضافی به مژه هایتان پس ندهد یا داخل چشم هایتان نرود، چسب را با سنجاق سر به مژه مصنوعی بزنید.

۳- از کانسیلر به جای پرایمر استفاده کنید

قبل از استفاده از سایه ی چشم کمی پرایمر به پلک هایتان بزنید. تنها زمانی که پرایمرتان تمام شده باشد از کانسیلر استفاده کنید چون پرایمر به ماندگاری بیشتر آرایش تان کمک و رنگ ها را درخشان تر می کند.

۴- آرایش سریع چشم ها

اگر آرایش چشم ها برایتان سخت است، از سایه های کرمی به جای سایه های معمول استفاده کنید. سایه های کرمی را می توانید با استفاده از انگشت هم روی پلک ها و هم زیر مژه های پایینی چشم بزنید.

۵- با یک براش آرایشی می توانید دو براش داشته باشید

با استفاده از سنجاق سر می توانید براش رژ گونه تان را به یک براش کانتورینگ پهن تبدیل کنید که کارکرد آن به همان خوبی براش اصلی خواهد بود.

۶- برای آرایش چشم ها از یک قاشق استفاده کنید

برای آنکه سایه ی چشم ها پخش نشود یا با سایه ی دیگری که زده اید تداخل پیدا نکند، یک قاشق روی پلک تان بگذارید و سایه را بالای آن بزنید.

۷- از ریمل چشم ها برای ابروها هم استفاده کنید

اگر ابروهایتان خیلی روشن نیست می توانید از ریمل برای رنگ دادن به ابروهایتان استفاده کنید. به علاوه، با این کار از صرف هزینه ی اضافی برای وسیله ای اضافه جلوگیری می کنید.

۸- قبل از هر کاری چشم ها را آرایش کنید

برای آنکه از ریختن سایه ی چشم یا ریمل در حین آرایش و خراب شدن آرایش تان جلوگیری کنید، اول چشم ها را آرایش کنید و بعد به سراغ کانتورینگ و آرایش لب ها بروید.

۹- آرایش ساده و تک رنگ

کار با وسایل آرایشی کرمی بسیار راحت است و این وسایل نیازی به براش های مخصوص ندارند. از رژ لب های کرمی می توان به راحتی به عنوان سایه ی چشم و با کمک انگشت استفاده کرد. این کار ایده ی خوبی برای داشتن یک آرایش تک رنگ است. به علاوه، اگر رنگ رژ لب تان خیلی پررنگ نیست، می توانید آن را به عنوان رژ گونه هم استفاده کنید.

۱۰- چگونه آرایش روز را به آرایش شب تبدیل کنیم

اگر می خواهید آرایش روزتان را به سرعت به آرایش شب تبدیل کنید، کافی است در کیف آرایش تان همیشه یک رژ لب با رنگی برجسته و یک خط چشم داشته باشید. از هایلایتر و رژگونه هم غافل نشوید؛ این وسایل زمانی که بخواهید در عرض چند دقیقه آرایش تان را تغییر دهید کمک بزرگی خواهند بود.

۱۱- از وازلین به جای ریمل استفاده کنید

برای آنکه زیبا به نظر برسید نیازی نیست همیشه از ریمل استفاده کنید. وازلین می تواند جایگزین خوبی برای ریمل باشد. تنها چیزی که نیاز دارید یک فرمژه است. کمی وازلین به فرمژه بزنید و با آن مژه هایتان را فر دهید. وازلین مژه ها را تیره تر می کند اما آرایش چشم ها ظریف و ملایم خواهد بود. به علاوه، این محصول درمانی ارزان و همیشه در دسترس، بر خلاف ریمل از ریزش مژه هایتان جلوگیری می کند.

همچنین می توانید از روغن های دیگری که حاوی ویتامین و آلوئه ورا هستند برای بهبود رشد مژه هایتان استفاده کنید.

۱۲- از روغن نارگیل به جای کرم شب استفاده کنید

همگی از فواید استفاده از روغن نارگیل برای بدن آگاه هستیم. اما احتمالا نمی دانید که می توان از روغن نارگیل به جای کرم شب استفاده کرد. کافی است آن را به صورت تان بزنید تا در طول شب بر روی پوست تان بماند. صبح و زمانی که از خواب بیدار می شوید از دیدن نتیجه ی آن شگفت زده خواهید شد. روغن نارگیل نه تنها پوست تان را مغذی می کند، بلکه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

۱۳- لوازم آرایشی چندکاره

لوازم آرایشی جدید این امکان را می دهد تا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای مثال، می توان تنها یک استیک را جایگزین رژ لب، رژ گونه و سایه ی چشم کرد. روش دیگر انتخاب یک رنگ چندکاره است که می توانید از آن در قسمت های مختلف آرایش تان استفاده کنید. این رنگ می بایست مناسب ترین رنگ برای شما باشد و اصطلاحا به شما کاملا بیاید. با این کار انجام آرایش بسیار ساده تر خواهد شد و می توانید در زمان ارزشمندتان هم صرفه جویی کنید.

۱۴- از پرایمر سایه برای لب ها هم استفاده کنید

پرایمر سایه ی چشم می تواند به ماندگاری بیشتر رژ لب تان کمک کند. کافی است آن را به لب هایتان بمالید و رژ لب را روی آن بزنید.

روزیاتو : سایت تفریحی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۲

  1. پریسا سادات .. | ۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۴:۰۵ | لینک
    :))))ممنون
    • | ۹ تیر ۹۷، ۱۴:۱۶
      :(:(:(خواهش
  2. Lyrics
    Lyrics | ۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۲:۳۰ | لینک
    جالب بود، تاحالا ندیده‌بودم روش هارو. mersi
    • | ۳۰ بهمن ۹۷، ۰۹:۵۴
      خواهش :)