// ۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۷:۱۱
محل نگهداری پیرزن های فاحشه +تصاویر

بسیاری از زنان فاحشه و روسپی در اروپا پیر شده اند و دیگر توانایی کار کردن را ندارند و مقامات اروپایی مکان هایی را برای نگهداری از انها با ابتدایی ترین امکانات فراهم نموده است.

کارگران جنسی در کشورهای اروپایی رو به افزایش است نبود شغل و تخصص کافی باعث شده که بسیاری از زنان جوان در اروپا به کارگری جنسی روی بیاورند و برای این کار در هتل ها مشغول به فعالیت شوند.

پیرزن های فاحشه,پیر زنان فاحشه

هتل های اروپایی همیشه گزینه ای را در اختیار مردان قرار میدهد و آنها سفارش همخواب برای رابطه جنسی است که این زنان را کارگر جنسی می نامند.

این زنان حقوق بسیار ناچیزی از هتل دریافت میکنند و بیشترین درامد آنها به خاطر انعام مشتریان بوده و برای همین منظور آنها سعی میکنند که بهترین کیفیت جنسی را برای مشتریان هتل ارائه دهند که انعام خوبی نصیبشان شود.

پیرزن های فاحشه بازنشسته

اما برخی دیگر از کارگران جنسی نیز وجود دارند که در کنار خیابانها به دنبال جذب مشتری برای خود هستند که قیمت خیلی کمی دارند چرا که کمتر مردی حاضر میشود که با آنها رابطه جنسی برقرار کند و از نظر سلامت مورد تایید و اعتماد نیستند.

این زنان در اروپا رو به افزایش بوده و بسیاری از این افراد که دیگر پیر شده و توانایی کاری را ندارند و اکثریت کارتن خواب ها خیابانی را شامل میشوند.

پیرزن های فاحشه بازنشستهپیرزن های فاحشه,پیر زنان فاحشه

زنان روسپی بازنشسته

مقامات امریکایی مکانی را برای این پیرزن های فاحشه در نظر گرفته است و آنها در این مکان زندگی میکنند..

بسیاری از آنها یکدیگر را میشناسند و در زمان جوانی رقبای یکدیگر بوده و مشتریان هم را میرباییدند.

پیرزن های فاحشه,پیر زنان فاحشهزنان فاحشه بازنشستهپیرزن های فاحشه,پیر زنان فاحشهپیرزن های فاحشهپیرزن های فاحشه,پیر زنان فاحشهزنان روسپی در اروپا

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۲

  1. محمد عـــــــرفان | ۱۷ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۰ | لینک
    ادم پیر میشه چه قدر زشت میشه
    • | ۱۷ آبان ۹۶، ۲۲:۳۳
      ربطی مهندس به زشتی نداره..تیتر عنوان رو دوباره نگاه کنید
  2. محمد عـــــــرفان | ۱۷ آبان ۹۶ ، ۲۳:۲۰ | لینک
    میدونم منظورم اینه ادم تو زندگیش فراز و نشیب داره و باید یه شغلی رو انتخاب کنه که هم تو جوانی بهش کمک کنه هم تو پیری. شغلی که در مطلب ذکر شده فقط به درد جوانی زن میخوره مگر اینکه پس انداز هم بکنه.
    درسته؟
    • | ۱۷ آبان ۹۶، ۲۳:۲۱
      چی بگم والا مهندس