// ۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۰:۳۵

تعبیر خواب بستنی: انواع تعبیر کامل خواب بستنی

 

تعبیر خواب بستنی و خوردن آن در رویایتان به معنی شانس، موفقیت در عشق، و رضایت عمومی در زندگیتان است.

شما باید از لحظه لذت ببرید و در مورد آن شاد باشید.

از سوی دیگر، این رویا میتواند دال بر این باشد که شما نیاز به ریلکس کردن، و جلوگیری از کوره در رفتنتان دارید. این رویا که شما بستنی ترش یا با مزه­ای بد بخورید به معنی ناراحتی، ناامیدی و خیانت است. دیدن آب شدن بستنی در خوابتان نماد شکست در بدست آوردن علایق و آرزوهایتان است.

همچنینین بخوانید:

فال روزانه در روز 1 آبان 1398

فال عشق برای متولدین ماههای مختلف

شاید در خوابتان این موارد را تجربه کنید…

  • شما در حال خوردن بستنی هستید.
  • افراد زیادی بستنی میخورند.
  • بستنی شکلاتی.
  • بستنی میوه ای.
  • بستنی وانیلی.
  • بستنی با طعم قهوه.
  • کودکانی در حال خوردن بستنی.

تغییرات مثبتی رخ میدهد اگر…

  • شما مانع ازکنترل خارج شدن خلق و خویتان شوید.

تعبیر خواب بستنی
تعبیر خواب بستنی

تعبیر خواب بستنی

تعبیر خواب بستنی در حالی‌که در آن شما بستنی میخورید به معنی خوشحال­تر شدن شما با کودکانتان است. دیدن خودتان در حال خوردن بستنی همچنین می­تواند به این حقیقت اشاره کند که شما روابطی امن دارید. خواب یک بستنی مخروطی شکل را دیدن، میگوید که شما لحظاتی زیبا را با شخصی از جنس مخالف سپری خواهید کرد.

بستنی­‌هایی با طعم­های مختلف معانی متفاوتی هم در تعبیر خواب دارند. بستنی با طعم قهوه به معنی داشتن دوستانی بانفوذ است. بستنی شکلاتی یعنی شما طبعی حساس دارید. بستنی میوه­ای یعنی پرداخت بدهی­هایتان عقب افتاده است. بستنی وانیلی به معنی اوهام است.

رویاهایی درباره بستنی به میزان احساساتی بودن شما ربط دارد. معمولاً این خواب تجربه­ای لذت­بخش است که میتواند شما را به یاد ایّام کودکی­تان ودیگر لحظات فرح­بخش زندگی­تان بیندازد. خوردن بستنی در یک خواب نشانی قوی از لذت است، و اینکه شما می­توانید با چیزهای کوچک در زندگی نیز شاد باشید، چیزهایی به سادگی یک بستنی. خواب بستنی دیدن میتواند به اعتقاد به گذرا بودن همه چیز اشاره کند. بستنی میتواند نماد ناپایداری باشد، مخصوصاً اگر رویایتان لذت­بخش به نظر برسد.

سنّت غربی تعبیر خواب بیان میکند که خوردن بستنی به معنی این سات که در حال حاضر، شما از نتایج مثبت تلاش هایتان لذت خواهید برد. همچنین اگر کودکانی را در حال خوردن بستنی ببینید هم همین معنی را میدهد، و شانس نیز با شما همراه خواهد بود و موفقیت­هایی را از سر خواهید گذراند. اگر بستنی در خوابتان مزه­ی تلخ داشت، شاید شما از اتفاقی غیرمنتظره آزار ببینید، ولی مشکل پیش آمده در نهایت به خوبی رفع می­شود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.