// ۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۵۸

مردی در پوشش دکتر پوست و زیبایی و با سوءاستفاده از هویت یک پزشک عمومی، اقدام به آزار و اذیت زنان می‌کرد.

زنی جوان روز پنج اردیبهشت با مراجعه به دادگاه کیفری یک استان تهران عنوان کرد در مطب پزشکی واقع در تهرانپارس، پس از بیهوشی کامل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است

برای ترمیم پوست و ریزش مو، دو جلسه به مطب دکتر «منصور. ق» واقع در تهرانپارس- خیابان وفادار شرقی مراجعه کردم. پس از انجام مشاوره مقرر شد برای ازبین‌بردن لک روی پوست نیز جلساتی را به آنجا مراجعه کنم.

بنا بر تجویز پزشک برای ایجاد بی‌حسی موضعی اقدام به خرید دارو و سرم از داروخانه نزدیک مطب کردم. با وجود تأکیدی که بر بی‌حسی موضعی داشتم اما پس از تزریق دارو کاملا از هوش رفتم و در آن مدت متوجه هیچ چیزی نشدم.

پس از به‌ هوش‌ آمدن نسبی و در تماس تلفنی با یکی از بستگان، با کمک او از مطب خارج شدم و به منزل فامیل خود رفتم. پس از بهبودی نسبی و در مراجعه به پزشک ویژه زنان متوجه شدم در چندساعتی که در مطب زیبایی بودم، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌ام و متأسفانه پزشکی قانونی نیز این موضوع را تأیید کرده است.

کارآگاهان روز شنبه هفته جاری برای دستگیری متهم به مطب او در منطقه تهرانپارس رفتند و موفق به دستگیری دکتر قلابی با نام واقعی سعید. س (۴۰ساله) شدند. این فرد خودش را به نام دکتر منصور. ق معرفی کرد و در زمان دستگیری مشغول انجام ویزیت بیمار بود.

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد متهم تا کلاس سوم راهنمایی درس خوانده و با معرفی خود به‌عنوان پزشک اقدام به ویزیت، معاینه و حتی عمل‌های تخصصی پوست کرده است.

این در حالی است که در بررسی سوابق دکتر منصور. ق مشخص شد این مرد ۷۸ساله دارای مدارک پزشکی عمومی است و متهم از حدود دو ماه پیش در مطب او مشغول به کار شده و دکتر منصور. ق به دلیل کهولت سن فقط گاهی به مطب سر می‌زده و همین موضوع باعث شده تا متهم بیشتر اقدامات پزشکی و مشاوره‌ها را خودش انجام دهد./شرق

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۳

  1. سیّد محمّد جعاوله | ۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۱۲ | لینک
    روزگار طمع
  2. متیو تل | ۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۳۲ | لینک
    سلام. سپاس
    • | ۱۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۰۹
      ممنون...از حضورتان
  3. احمد حیدری | ۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۵۳ | لینک
    چه دوره زمونه ای شده بخدا.
    به کجا داریم میریم. :((
    • | ۱۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۱۰
      بازرس ها باید بگم کجا بودن؟؟؟