// ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۳۷
آتش زدن روستا توسط جن ها

آتش زدن روستا توسط جن ها همه را حیرت زده کرده

آتــش سوزی های ناگــهـــانی در منازل روستای باسـتــانی و تاریخی “صندلـــا” در اسـتــان کفـر الشــیخ مصر بدون علـــت مشــخص، موجب ترس و وحشت اهـالـی شده است.

رسانه های محـلی مصر گزارش داده اند که ایــن آتش ها ناگهـان و بدون دخـالت هیچ کسی خاموش می شود.

اهالــی روستا، بارهـا ماموران آتش نشـــانی را برای اطــفای حریـق خبر کرده انــد، امــا متوجه شده اند که آتش خود به خود خاموش می شود و وقتـی که خودروهای آتـش نشانی محل حریق را ترک می کنـنـد، آتـــش سوزی دوباره شروع می شود و با بازگــشت ماموران آتش نشـــانــی، حریـق بار دیــگر خاموش می شود و باز هم پس از رفــتن ماموران آتـش نشانی، آتش شعلـــه می کشد!

ایــن مســالـــه موجب رعــب و ترس اهـالی این روستـا شده که جمــعیـتـی بالغ بر 25 هزار نفـر دارد.

«محمــد عبـدالـــله» از اهـالـــی روستـای صندلا گفـــت: آتـــش سوزی های عجــیب و غریب، به طور ناگهــانــی شروع می شود و ناگهان هم خاموش می شود، بدون اینـــکه چیزی بسوزد، در حالـــی که آتـــش سوزی شدیــد اســـت.

وی افزود: گفـته می شود علــت آتش سوزی ها ایـن اســـت که فردی که به دنــبــال آثــار باستـــانـی درروستـا بوده اســـت، جن و شیطــان Evil را احضار کرده ولی نتوانـستــه اســـت که آن را دفع کنـد و به نظر می رسد که بزرگـــان روستـا هم از دفـع جن ناتوان بوده انـد!

به گفته وی، اهـالـی روستـا به شدت از ایــن وضعـــیت ترسیده و از احـتمـــال تداوم ایــن آتش سوزی ها و “خشـــم جن”! هراسـان شده انــد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.