// ۱۶ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۷

دنیای پر خبر و جنجالی سلبریتی های این روزها، به اندازه کافی در صدر خبرهای روز در عرصه های هنری و اجتماعی قرار دارد و به همین خاطر، دنیای جذابی را برای فعالان صنعت مد و لباس و تبلیغات و بازاریابی خلق کرده است.

سلبریتی ها، سبک زندگی خاص خود را دارند که این روزها با حضور فناوری اطلاعات و ارتباطات، سبک زندگی دیجیتالی خاصی نیز به قلمرو فعالیت های آن افزوده شده است. دنیای سلفی بازی و اینستابازی و توییت کردن لحظات مختلف زندگی خود و تعامل روز به روز با جامعه مخاطبان، بخش جدایی ناپذیری از سبک زندگی دیجیتالی سلبریتی های دنیا را تشکیل می دهد.

یکی از جنبه های خیلی خاص زندگی چهره های شناخته شده، علایق فشن این افراد است که سبب می شود، موجی از مخاطبان خاموش را با خود همراه کنند. مخاطبانی که فقط عاشق مد و لباس و جواهرات و اکسسوری هستند و وقتی این برندها و محصولات را بر تن سلبریتی ها می بینند،‌ بیش تر ترغیب می شوند تا از این محصولات استفاده کنند.

ده های میلیون صفحه ایندکس شده در گوگل درباره حلقه های نامزدی سلبریتی ها ارائه شده است که اهمیت و جذابیت کلکسیون طلا و جواهرات شخصیت های معروف دنیای هنر و ورزش را برای مخاطبان جهانی را بیان می کند. در این میان، سایت های Popsugar و Elle در زمینه معرفی و تحلیل مد سلبریتی ها در عرصه جواهرات، فعالیت زیادی دارند.

گر چه ازدواج های سلبریتی ها عمر طولانی ندارد و سوپر استارهای هالیوود، بعضا بیش از سه بار تجربه ازدواج دارند،‌ اما به هر حال،‌ حلقه های نامزدی آنان بازتاب زیادی در رسانه ها و مجموعه های مد و لباس دارد. پرتالی به نام چه کسی چی می پوشد (whowhatwear.com) یکی از پرتال های فعال و معتبر در زمینه اطلاع رسانی سبک زندگی و پوشش سلبریتی های دنیا محسوب می شود که در گزارشی،‌ به معرفی بیست حلقه نامزدی قیمتی سلبریتی های دنیا پرداخت. اگر دوست دارید حلقه های نامزدی گران قیمت و نفیس چند دهه اخیر سلبریتی ها را بشناسید و درباره آن ها بدانید، در ادامه همراه  روزیاتو باشید.

لازم است اشاره کنیم که این فهرست ها، همواره در حال تغییر و به روز رسانی است و آماری که در ادامه می آید توسط پرتال whowhatwear آماده شده است.

حلقه نامزدی آنجلینا جولی، فوق ستاره پرده نقره ای هالیوود که توسط براد پیت به وی اهدا شد. ارزش این حلقه شانزده قیراطی که از برلیان و الماس تشکیل شد، نیم میلیون دلار برآورد گردیده است.

هیلاری داف، ستاره این روزهای هالیوود، حلقه نامزدی جذاب و گران قیمتی از مایک کومری دریافت کرد که ۱۰ قیراط بود. ارزش تخمینی برای این حلقه نامزدی نفیس شیک، بیش از ۷۵۰ هزار دلار برآورد شده است.

کاترین زتا جونز، هنرپیشه نام آشنای روزهای نه چندان دور هالیوود که البته تجربه ازدواج متعدد را در کارنامه خود دارد، حلقه نامزدی ۱ میلیون دلاری را از مایکل داگلاس، هنرپیشه مطرح هالیوودی در سال ۲۰۱۰ دریافت کرد. این حلقه ۱۰ قیراطی را یکی از گران ترین حلقه های نامزدی سلبریتی ها می دانند.

جنیفر آنیستون یکی از بازیگران فعال در عرصه سینما و تلویزیون است که او را یکی از عاشقان طلا و جواهرات گران قیمت تیفانی و کارتیه می دانند. حلقه نامزدی ۱۰ قیراطی که جاستین تروکس به وی اهدا کرد، بیش از ۱ میلیون دلار ارزش گذاری شد.

کتی هولمز،‌ یکی از سلبریتی های فعال پرده نقره ای هالیوود هست که به عنوان سومین زنی که تام کروز انتخاب کرد، معرفی شد. حلقه نامزدی ۵ قیراطی خانم هولمز، بیش از ۱.۵  میلیون دلار از یکی از مغازه های جواهر فروشی نیویورک خریداری شد.

خانم Ciara و حلقه نامزدی ۱۵ قیراطی که ۱.۵ میلیون دلار ارزش گذاری شد.

کیم کارداشیان، ملکه سلفی باز های دنیا و یکی از چهره های رسانه ای و تلویزیونی جنجالی امریکا، دارای یکی از گران قیمت ترین حلقه های نامزدی است که تا کنون سلبریتی ها دریافت کرده اند. این حلقه ۱۶ قیراطی شبک، بیش از ۲ میلیون دلار قیمت گذاری شد و توسط کریس همفریس همسر خانم کارداشیان به وی اهدا شد.

به جذابیت و ساده گی اما نهایت تراش و طرح خلاقانه این حلقه توجه کنید. حلقه ای که دونالد ترامپ، رئیس جمهور جنجالی آمریکا، به سومین همسرش ملانیا اعطا کرد. این حلقه شیک ۱۵ قیراطی، بیش از ۲.۵ میلیون دلار قیمت گذاری گردید.

خانم آنا کورنیکاوا، ستاره ورزشی و غیر هالیوودی است که انرکیه ایگلسیاس خواننده شهیر، حلقه نامزدی ۱۱ قیراطی را به وی اهدا کرد. ارزش این حلقه، بیش از ۳ میلیون دلار براورد شده است. رنگ صورتی خاص این حلقه، آن را با حلقه هایی که تا کنون معرفی کردیم کمی متفاوت می کند.

خانم بلیک لیولی (Blake Lively) از فعالان پرده نقره ای هالیوود است که خیلی ها وی را یک سلبریتی تمام عیار نمی دانند. اما حلقه نامزدی ۲.۵ میلیون دلاری که در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط ریان رینولدز، همسر جدید خانم Blake به وی اهدا شد و ۱۲ قیراطی هم بود، نام وی را سر زبان ها انداخت

ماریا کری، خواننده و فعال بازیگری و رسانه ای این روزهای غرب، یکی از عاشقان کلکسیون طلا و جواهرات در میان سلبریتی ها به شمار می رود. حلقه نامزدی ۱۰ قیراطی که نیک کانون به وی اهدا کرد، بیش از ۲.۵ میلیون دلار قیمت گذاری شد. البته این دو خیلی زود از هم جدا شدند.

ژاکلین کندی، با آریستوتله اوناسیس در چند دهه پیش ازدواج کرد. حلقه نامزدی ۴۰ قیراطی آن ها، در آن زمان بیش از ۳ میلیون دلار قیمت گذاری شد. به همین خاطر، این حلقه را در فهرست حلقه های نامزدی گران قیمت سلبریتی ها می دانند.

حلقه نامزدی ونسا بیانت Venessa Byant که توسط کوبه بیانت به ایشان اهدا شد، ۸ قیراط بود. اما به واسطه خاص بودن و نوع تراش و ارزش هنری آن، بیش از ۴ میلیون دلار ارزش گذاری شد که یکی از گران قیمت ترین حلقه های نامزدی هست که بین سلبریتی ها رد و بدل شده است

جنیفر لوپز، رقصنده، بازیگر و خواننده مشهور هالیوود، یکی از عاشقان طلا و جواهرات به شمار می رود که برندهای بسیاری را در کلکسیون خود در اختیار دارد. حلقه نامزدی ۴ میلیون دلاری خانم جنیفر که توسط مارک آنتونی به وی اهدا شد، بازتاب زیادی در سایت های طلا و جواهرات داشت.

پاریس هیلتون، یکی از فعال ترین سلبریتی های این روزها در عرصه مد و لباس هست که ده ها فروشگاه عرضه محصولات برند Paris Hilton در سراسر دنیا دارد و برخی وی را سلبریتی الکی معروف می دانند! حلقه نامزدی بیست و پنج قیراطی که توسط همسرش لاتسیس به وی اعطا شد، بیش از ۵ میلیون دلار قیمت گذاری شد.

بیانسه، خواننده سیاه پوست معروف این روزهای آمریکا،، همیشه جنجالی بوده و با حلقه نامزدی اش که توسط جی زی همسرش به وی اعطا شد، بار دیگر مورد توجه رسانه های سبک زندگی و جواهرات قرار گرفت. بیانسه از عاشقان طلا و جواهرات تیفانی و پیاژه بوده و این حلقه ۱۸ قیراطی اش، بیش از ۵.۵ میلیون دلار قیمت گذاری شد. حلقه های بیانسه، یکی از گران قیمت ترین حلقه ها را در کلکسیون طلا و جواهرات سلبریتی ها تشکیل می دهد.

کیم کارداشیان وست، با حلقه نامزدی ۱۵ قیراطی که از Kanye West دریافت کرد،  رکوردی را در فهرست گران قیمت ترین حلقه های نامزدی سلبریتی ها به نام خود ثبت کرد. این حلقه بیش از ۸ میلیون دلار قیمت گذاری شد

الیزابت تایلور، زیبایی ایتالیایی و هنرپیشه جذاب و نوستالژیک سینمای قرن بیستم محسوب می شود که یکی از عاشقان طلا و جواهرات نفیس بود. کلکسیون جواهرات ایشان بیش از ۱۳۷ میلیون دلار سال گذشته در حراجی کریستی نیویورک به فروش رسید و رکورد تاریخی را به نام الیزابت فقید کرد. ارزش حلقه نامزدی ۳۳ قیراطی که ریچارد بورتون، هنرپیشه انگلیسی و همسر خانم الیزابت به وی اهدا کرد، بیش از ۸.۸ میلیون دلار برآورد شد که گران ترین حلقه نامزدی هست که تا کنون بین سلبریتی های چند دهه اخیر رد و بدل شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.