// ۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۴

متن آهنگ امیر عمادی دلهره

دلهره دارمو دلم میگیره هی بهونتو کاش وقت رفتن بود و باز بیشتر میگفتمت نرو

بد موقعی رفتی و من بد موقعی تنها شدم

من که نتونستم هنوز وایسم رو پای خودم

نمیدونی بدون تو من با خودمم چه بدم نمیشه با تو باشمو قید خودم هم زدم

بدون توام و بدون جاتو به هیشکی نمیدم

از تو که غیر ممکنه من از خودم دل بریدم

نمیدونی بدون تو من با خودمم چه بدم نمیشه با تو باشمو قید خودم هم زدم

بدون توام و بدون جاتو به هیشکی نمیدم

از تو که غیر ممکنه من از خودم دل بریدم

کسی نمیتونه منو شبیه تو آروم کنه ی ذره دلداریم بده دلتنگیمو تموم کنه

دلگیر دنیای منو روزام شبیه شب شده ی جور

برسون خودتو دل دیگه جون به لب شده

نمیدونی بدون تو من با خودمم چه بدم نمیشه با تو باشمو قید خودم هم زدم

بدون توام و بدون جاتو به هیشکی نمیدم

از تو که غیر ممکنه من از خودم دل بریدم

نمیدونی بدون تو من با خودمم چه بدم نمیشه با تو باشمو قید خودم هم زدم

بدون توام و بدون جاتو به هیشکی نمیدم

از تو که غیر ممکنه من از خودم دل بریدم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

نکس وان موزیک | دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک : مجله اینترنتی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. ح. شریفی | ۲۰ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۳ | لینک
    اگه پخش آنلاین می گذاشتید بهتر بود.
    در کل ممنون :)
    • | ۲۰ تیر ۹۷، ۲۰:۰۹
      تا بحال بفکر پخش انلاین نبودم...چک کنم اگر شد حتما