// ۰۷ آبان ۹۶ ، ۲۰:۲۷

خیلی از عروس خانم‌ها به تاج گل علاقه دارند و تمایل دارند که استایلشان در روز عروسی یا نامزدی با گل‌ها زیباتر شود، پس حتما این مدل‌های زیبا را ببینید

تاج گل عروس - زیباترین مدل های تاج عروس 2017

تاج گل عروس به دلیل تنوع و جذابیت بالایی که در گل‌ها و نحوه چینش و گل‌آرایی آن‌ها وجود دارد، همیشه جزء زیباترین و محبوب‌ترین انواع تاج برای استایل عروس است که حتما خیلی از عروس خانم‌ها را در انتخاب تاج، دچار وسواس و تردید می‌کند، چون واقعا انتخاب یک تاج زیبا از بین انواع مختلفی که وجود دارد و قرار است که روی سر شما در بهترین روز زندگیتان قرار بگیرد، کار بسیار مشکلی است.

 

انواع زیبا و جدید تاج گل عروس

تاج گل عروس با شکوفه‌های ریز و کوچک

این شکوفه‌های ریز و کوچک برای استایل عروس‌ها در روز عروسی، نامزدی یا عقد، بسیار مناسب و برازنده است. اگر سلیقه‌تان مدل‌های ظریف و زنانه را بیشتر می‌پسندد، حتما این مدل را امتحان کنید، ضمن اینکه باید اگر خودتان دستی در کارهای هنری دارید، به راحتی می‌توانید آن را بسازید و از داشتنش لذت ببرید.

 

تاج عروس با شکوفه گل ها

 

تاج گل عروس با رزهای صورتی

گل رز زیبایی بسیار زیادی دارد و مسلما برای یک تاج زیبا روی سر عروس‌ خانم‌ها و آن هم با این مدل گل‌آرایی زیبا و خذاب که کاملا هماهنگ با مدل شینیون مو است، حتما مورد پسندتان خواهد بود.

 

تاج عروس با گل های صورتی

 

تاج گل عروس با گل‌های درشت

این مدل تقریبا عکس تشویر اول است و با گل‌های نسبتا درشت و رنگ‌های ملایم و جذابش، حتما زیبایی صورت عروس‌ها را دوچندان خواهد کرد.

 

تاج عروس با گل های مصنوعی

 

تاج گل عروس به صورت تل مو

برای زیباتر شدن مدل موهای باز و پریشان، آن‌ها را با یک تاج تل مانند ست کنید. این گل‌های صورتی خوشرنگ با همه نوع رنگ پوستی تناسب دارد و باعث زیبا شدنتان خواهد شد.

حلقه های نامزدی عاشقانه به رنگ رزگلد

 

تاج گل

 

تاج گل عروس با شکوفه‌های بهاری

باز هم یک مدل طریف دیگر با شکوفه‌های زیبای بهاری که برای مدل شینیون آپدو خیلی مناسب است.

 

تاج گل شکوفه ای

 

تاج گل عروس با گل‌های سفید

لباس سفید عروس و مدل موهای باز موج دار آنقدر زیبایی دارند که هیچ چیز باعث زیباتر شدنشان نمی‌شود، مگر گل‌های سفیدی که می‌توانند به عنوان تاج روی سر شما گذاشته شوند و به تمام استایل جذاب شما در روز عروسی، حس پاکی و طراوت بیشتری دهند.

 

تاج گل عروس با گل های فید

 

تاج گل عروس با گل رز نباتی

گل رز همیشه از بهترین انتخاب‌ها برای انواع گل‌آرایی است که در اینجا هم این تاج زیبا با رزهای نباتی رنگ، خیلی دلربا و خاص شده‌اند.

 

تاج عروس با گل رز

 

تاج گل عروس مخصوص نامزدی

این مدل زیبا و رنگی را با انواع لباس مجلسی ست کنید و از استایل جذاب و خاص خود لذت ببرید.

ست کردن کیف و کفش نامزدی با آرایش و لاک

 

تاج عروس مخصوص نامزدی

 

تاج گل عروس برای مدل موی بلند

اگر می‌خواهید برای مراسم عروسی یا نامزدی خود از مدل موی بلند و باز استفاده کنید، به سادگی می‌توانید با این مدل تاج زیبا، موهایتان را به بهترین نحو بیارایید.

 

تاج گل برای مل موی بلند

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.