// ۱۵ آذر ۹۶ ، ۰۳:۳۰
رقابت این دو پسر با عروس مرده ایران( سحر تبر)

بعد از انتشار تصاویر دختر ایرانی که برای شبیه شدن به عروس مرده انجلینا جولی 50 جراحی زیبایی انجام داده بود برخی سایتها رقبای او را پسران دوقلوی جوانی معرفی کردند که هزینه ی زیادی برای شباهت به برد پیت صرف کرده اند.رقابت پسران دوقلوی شبیه برد پیت با عروس مرده ایرانی که خود را شبیه آنجلینا جولی کرده..

خبر و تصاویر مربوط به عروس مرده ایرانی مثل ویروس در سرتاسر فضای مجازی منتشر شد ، عکسهایی که در سایت های خارجی تبدیل به پربازدیدترین مطالب شده و دختر ایرانی با نام مستعار سحر را به سرعت صاحب هزاران فالور در اینستاگرام کرد.در تازه ترین اخبار مربوط the sun مطلبی در مورد رقابت پسران دوقلویی که برای شبیه شدن به برد پیت جراحی کرده بودند با این دختر ایرانی منتشر کرد .

رقابت این دو پسر با عروس مرده ایران (عکس)

این وب سایت از بازدیدکنندگان خواست تا با نظردهی مشخص کنند که کدامیک از آنها به سوپر استار مورد علاقه شان بیشتر شبیه هستند با دقت در تصاویر بالا حتما به این پی خواهید برد که این دوبرادر که چندین جراحی زیبایی انجام داده اند

رقابت این دو پسر با عروس مرده ایران (عکس)

چندان شباهت خاصی به بردپیت ندارند و مطمئنا در رقابت با عروس مرده ایرانی شکست خواهند خورد چرا که سنگینی جراحی های زیبایی در چهره این دختر 19 ساله نه به لحاظ شباهت به آنجلینا جولی ولی به دلیل شباهت به زامبی ها رای بیشتری دریافت خواهد کرد.

رقابت این دو پسر با عروس مرده ایران (عکس)

“مت و مایک” اهل آریزونا چندین جراحی زیبایی شامل عمل بینی ، گونه و فک و چانه ایمپلنت برای شباهت به برد پیت همسر سابق آنجلینا جولی انجام داده اند. این دو برادر 21 ساله دوقلو هزینه ی زیادی برای شبیه شدن به برد پیت هزینه کرده انداما به اندازه عروس مرده ایرانی به شهرت نرسیدند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.