// ۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۸:۰۰

صفحه اینستاگرام شاداب دنس یا همان شاداب فراهانی ( شاداب شکیب ) که مربی رقص می باشد و کلیپ های رقص خود را در پیج اینستاگرام و در معرض عموم به نمایش گذاشته است، مسدود و از دسترس خارج و تمامی ویدئوهای او پاک شدند.با مجله اینترنتی چفچفک همرا ه باشید.

پیج اینستاگرام شاداب دنس با ۴۴۱ هزار دنبال کننده با پیغامی بر روی پیج اینستاگرام خود روبرو شد و تصویر زرد رنگی بر روی عکس پروفایل وی قرار گرفت؛ که نوشته بود این صفحه به دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود گردید.

پیج اینستاگرام شاداب مسدود شد

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه تغییر پروتکل ssl اینستاگرام موجب شده تا فیلترینگ هوشمند عملا ناکارآمد شود، درباره شناسایی حساب‌های کاربری این شبکه اجتماعی گفته بود: «۵۱ هزار حساب اینستاگرامی در شناسایی شده که در این میان برخی از کاربران که به شاخ‌ های اینستاگرامی نیز مشهور شده‌اند، حضور دارند. این کانال‌ ها مطالب مبتذل و مستهجن را ترویج می‌کنند. بسیاری از این افراد در کشور‌های دیگر به ویژه ترکیه مستقر هستند؛ اما مواردی هم بوده که نسبت به برخورد با آن اقدام شده است».

علاوه بر شاداب دنسر، جوان اینستاگرامی دیگر کامی یوسفی و تعدادی دیگر نظیر ماهی مائده و الناز قاسمی نیز دستگیر و پیج اینستاگرام آنها از دسترس خارج گردید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. مهدی (: | ۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۸:۲۴ | لینک
    خداروشکر همه مشکلاتمون حل شد......
    • | ۱۹ تیر ۹۷، ۰۰:۱۴
      دارن برطزف میکنن