// ۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۵۶

بیوگرافی سون نایون

سون نایون (به انگلیسی: Son Naeun، کره‌ای: 손나은) از اعضای گروه کره‌ای ای پینک و متولد ۱۰ فوریه ۱۹۹۴ در سئول است.

سون نایون، ۶ اکتبر ۲۰۱۵
زاده ۱۰ فوریه ۱۹۹۴
سئول، کره جنوبی
شغل
  • خواننده، بازیگر
حرفه موسیقی
سبک
  • کیپاپ
سال‌های فعالیت ۲۰۱۱–اکنون
ناشر(ان)
  • کمپانی پلن ای
همکاری‌های مرتبط
  • ای پینک

زندگی

نایون متولد ۱۰ فوریه ۱٩٩۴ است و یک خواهر کوچکتر به نام سی یون دارد. در سال ۲۰۱۱ او به عنوان اولین عضو گروه ای پینکبرگزیده شد. او در دبیرستان Chungdam تحصیل کرد و سپس به هنرستان هنرهای نمایشی سئول منتقل شد. در سال ۲۰۱۳ در دانشگاه دنگگوک پذیرفته شد و در سال ۲۰۱۴ به همراه یونا از گرلز جنریشن و پارک ها سان به عنوان نماینده این دانشگاه انتخاب شد. نایون در سال ۲۰۱۰ در موزیک ویدیوهای "Breath" و "Beautiful" و "I Like You The Best" از گروه بیست و در سال ۲۰۱۲ در موزیک ویدیوهای "The Person Who Once Loved Me" و "It Hurts" از Huh Gak و در سال ۲۰۱۳ در موزیک ویدیوهای "Sad Promise" و "It's Over" از Speed حضور داشته است. او همچنین برای محصولات آرایشی و برندهای ورزشی به عنوان مدل فعالیت می‌کند.

نایون در سریال دوباره بیست سالگی (Twenty Again) به عنوان یک دختر دبیرستانی ایفای نقش کرد و بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ هم به همراه ته مین از گروه شاینی در برنامه ما ازدواج کردیم (We Got Married) حضور داشت. در ٢٨ جولای ٢۰۱۶ نایون در سریال "سیندرلا و چهارشوالیه" به همراه آن جائه هیون، لی جانگ شین و پارک سو دام ایفای نقش کرد و یون بومی عضو دیگر ای پینک هم برای حمایت از هم گروهی اش آهنگ "Without You" را برای این سریال منتشر کرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.