// ۰۴ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۷

اگر در طبیعت وحشی آفریقا هستید و ناگهان با یک شیر  مواجه می شوید بهتر است فکر مزاحمت به سرتان نزند و از او دور شوید. اگر او را در حال خوردن شکاری که تازه از پای درآورده دیدید نیز باید اجازه دهید ناهارش را بخورد و بگذارید از خوردن غذای خوشمزه اش لذت ببرد. در یک مورد واقعی، یک عکاس دنیای وحش پایش را روی دم این گربه سان بزرگ می گذارد و با صحنه ای هولناک روبرو می شود. وقتی که حیوان متوجه او می شود ابتدا دندان هایش را به او نشان می دهد و ناگهان از کوره در رفته و با سرعتی سرسام آور به او حمله می کند. عکاس در این حین موفق می شود تصاویر زیبایی از حمله و خشم این حیوان را ثبت می کند که مو را بر تن بیننده سیخ می کند.

خوشبختانه عکاس قصه ی ما پشت یک شبکه ی توری محافظ قرار داشت و شیر نمی توانست به او دسترسی داشته باشد وگرنه عکاس نگون بخت نیز جزئی از ناهار شیر می شد. از شما دعوت می کنیم ویدیو کوتاه حمله ی شیر عصبانی به این عکاس را تماشا کنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.