// ۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۷

توصیه‌های مد از آیریس آپفل

آیریس آپفل از نمادهای مد در امریکا و از زنان موفق در عرصه طراحی داخلی و تجارت مد و استایل است. او که چند روز پیش ۹۵ ساله شد همچنان پر شور و نشاط به کار استایل و مد ادامه می‌دهد. او در خانواده‌ای ثروتمند در نیویورک به دنیا آمده و در رشته تاریخ هنر در ویسکانسین تحصیل کرده است. او از جوانی کار طراحی داخلی را آغاز کرد و سپس مدت ۴۲ سال به کار طراحی و تولید پارچه پرداخت. او طراحی داخلی مکان‌‎هایی مثل کاخ سفید را در زمان ریاست جمهوری ترومن تا کلینتون به عهده داشته است. توصیه‌های مد از آیریس آپفل را در چی بپوشم بخوانید. 

توصیه‌های مد از آیریس آپفل

 آیریس آپفل به دلیل حرفه‌اش تقریبا به همه جای دنیا سفر کرده و از نقاط مختلف جهان مجموع‌ هایی ارزشمند از لباس و اکسسوری و پارچه جمع آوری کرده است که در موزه‌ای در فلوریدا نگهداری می‌شوند. در سال ۲۰۰۵ نمایشگاهی از مجموعه لباس‌ها و استایل‌های معروف وی در موزه متروپولیتن به نمایش درآمد. در این مطلب توصیه‌های مد از  آیریس آپفل را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که می‌خوانید.

توصیه‌های مد از آیریس آپفل

۱- جواهرات بیش از هر چیزی استایل شما را تغییر می‌دهند

آیریس آپفل که در جوانی طراحی جواهرات انجام داده است خود همیشه از جواهرات بزرگ و رنگی و به تعداد زیاد استفاده می‌کند که به نماد وی تبدیل شده است. او معتقد است اگر لباس‌های اصلی شما ساده است باید از جواهرات جذاب استفاده کنید.

توصیه‌های مد از آیریس آپفل

۲- شجاعت امتحان چیزهای تازه را داشته باشید

او معتقد است افراد همیشه به دنبال راه‌های ساده و تکراری برای لباس پوشیدن هستند ولی کسی می‌تواند موفق باشد که چیزهای جدید و متفاوت را امتحان کند و نترسد. از نظر  آیریس آپفل اعتماد به نفس مهم ترین چیز است.

۳- اگر با خودتان راحت نباشید با لباس‌هایتان هم راحت نخواهید بود

اگر از خودتان و ظاهر خودتان راضی نباشید هر چقدر هم که خرج لباس‌های جدید و گران بکنید چیزی تغییر نخواهد کرد. پس گام اول این است که خودتان را دوست داشته باشید. پس از آن لباس پوشیدن ساده خواهد شد.

۴- اگر از چیزی خوشتان آمد آن را بخرید

شاید این توصیه چندان خوبی نباشد اما اگر سلیقه خوبی داشته باشید به این راحتی از چیزی خوشتان نخواهد آمد و وقتی این اتفاق افتاد یعنی آن چیز ارزش خریدن را دارد.

۵- لباس‌های جدید خود را شخصی کنید

پس از آنکه عاشق لباسی شدید و آن را خریدید باید کاری کنید که آن لباس به بخشی از وجود شما تبدیل شود یعنی آن را با استایل شخصی خود هماهنگ کنید.

توصیه‌های مد از آیریس آپفل

۶- شخصیت خود را با لباس‌های خود به نمایش بگذارید

هر کسی که هستید و هر کاری که انجام می‌دهید لباس‌های شما باید گویای آن باشد. نباید تظاهر کنید و نباید چیزی را مخفی کنید.

۷- ماندگارترین مدل لباس در تاریخ

آیریس آپفل در عمر ۹۵ ساله خود شاهد ظهور و از بین رفتن مدل‌های مختلفی بوده است. از نظر وی ماندگارترین ترند لباس پرینت‌های حیوانات مثل لباس پلنگی و گورخری بوده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.