// ۲۱ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۳۸

به گزارش سایت سرگرمی چفچفک انتشار گسترده کلیپی که منتسب به فرشاد احمد زاده و ترلان پروانه است , شایعه ازدواج و رابطه عاشقانه این دو نفر را بر سر زبان ها انداخته است. در این کلیپ بنظر میرسد این دو نفر در حال پایین امدن از پله های یک پاساژ هستند …

 کلیپ و عکس منتسب به ستاره پرسپولیس فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی خبر ساز شد

 

اگر چه که صحت و سقم این تصویر همچنان تایید نشده است اما با توجه به صحبت‌ های احمدزاده در یک ویژه‌برنامه نوروزی که خبر از ازدواجش در سال ۹۷ داد، حالا باید منتظر ماند و دید که واقعا ازدواج این دو به طور رسمی تایید می‌شود یا خیر؟

فرشاد احمدزاده متولد ۱ مهر ۱۳۷۱ در ارومیه است. او سابقه بازی در تیم‌های داماش گیلان، پارسه تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را دارد و اکنون هافبک هجومی شماره ۱۰ پرسپولیس است.

ترلان پروانه نیز زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز بازیگری است که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. لیلی
    لیلی | ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۳۷ | لینک
    حالا واقعا اینجور چیزارو نمیشه فهمید