// ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۳:۳۰

به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : چاپ و بسته بندی مرحله نهایی و مهم در صنعت تولید است که می تواند منجر به افزایش فروش و موفقیت در بازاریابی و تبلیغات شود. در بسته بندی از انواع متریال های مختلف مانند پلاستیک، پارچه، مقوا، فلز و ... استفاده می شود که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آن ها مقوا است. مقوا به راحتی شکل پذیر است، قیمت مناسبی دارد، چاپ و طراحی روی آن به راحتی انجام می شود، تجدید پذیر و برای محیط زیست خطری ندارد، بنابراین بسیار پرکاربرد است. به طور میانگین هزینه چاپ و بسته بندی 10 درصد بهای تمام شده محصولات است اما می تواند تا 90 درصد در بازاریابی و فروش موثر باشد. همه ما می دانیم اولین چیزی که توجه ما را به یک محصول جلب می کند بسته بندی و شکل ظاهری است.

همچنینین بخوانید:

محدود کردن کاربران دراجرای برنامه ها

اسکن کامپیوترتوسط خودتان،بدون آنتی ویروس!

ویژگی های یک بسته بندی ایده آل

طراحی بسته بندی مناسب، از محصول در حمل و نقل، انبارداری، قفسه های فروشگاه تا منزل مشتریان محافظت می کند. به طور دقیق تر طراحی بسته بندی باید به گونه ای باشد که از محصول در برابر فشار، شکستگی، فاسد شدن، آلودگی و ... مراقبت کند. علاوه بر این طراحی جذاب و مورد توجه می تواند در امر بازاریابی محصول بسیار موثر باشد. تمامی برندهای معتبر و شناخته شده در جهان به طور اختصاصی روی بسته بندی محصولاتشان تمرکز می کنند. استفاده از رنگ های جذب کننده و طراحی منحصر به فرد جعبه محصولات همیشه مورد توجه تولیدکنندگان است. در دنیای سریع و پر رقابت امروزی، طراحی جعبه محصولات نقش مهمی در برندینگ و فروش دارد.

درج کامل اطلاعات روی بسته بندی هم می تواند منجر به موفقیت در فروش شود. مشتریان حتما اطلاعات روی محصولات شامل برند، تاریخ تولید و انقضا، مواد تشکیل دهنده، قیمت و ... را مشاهده نموده و در صورت رضایت اقدام به خرید می کنند.

 

نکات کلیدی چاپ و بسته بندی

متفاوت بودن

شباهت بسته بندی به رقبا می تواند منجر به افت شدید فروش شود. بنابراین باید فورا آن را تغییر داد. یادتان باشد که همیشه متفاوت ها در ذهن مصرف کنندگان ماندگار می شوند، وقتی در فروشگاه هستید و بطور مثال می خواهید دستمال کاغذی بخرید مطمئنا محصولی را انتخاب می کنید که طراحی و بسته بندی متفاوت تری از بقیه داشته باشد.

سادگی عین زیباییست

طرح های شلوغی که زیبا نیستند مورد علاقه هیچ کس نخواهد بود، این کار می تواند امکان خرید را به حداقل کاهش دهد، در عوض باید از طرح های ساده اما زیبا استفاده کنید که در آن رنگ بندی هایی مطابق با روان شناسی رنگ ها استفاده شده باشد. به همراه طراحی ساده باید اطلاعات کامل محصول را نیز روی جعبه درج کنید.

 

سهولت در استفاده

اگر باز کردن و استفاده از محصول آسان باشد، احتمال خرید مجدد و وفاداری به آن بسیار خواهد بود. به طور میانگین 60 درصد مشتریان قید خرید مجدد محصولی که باز کردن و استفاده از آن آسان نباشد را می زنند.

 

سفارش چاپ جعبه ، سی گل باربد

شرکت سی گل باربد با بیش از 20 سال تجربه در صنعت چاپ و بسته بندی و تولید جعبه فعالیت می کند و با طیف وسیعی از تولیدکنندگان در زمینه تولید و چاپ جعبه مقوایی همکاری می نماید. استفاده از بروز ترین دستگاه ها و نیروهای متخصص، طراحی و چاپ با بهترین کیفیت و تحویل سریع از نقاط قوت سی گل باربد به شمار می رود. این مجموعه در حال حاضر با صنایع متعددی در زمینه دارویی، غذایی و فست فود، پلیمری، بهداشتی، خودرو و ... همکاری می کند. برای اطلاعات بیشتر و تماس با سی گل باربد می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

لطفا نظر خودتون رو راجب این مطلب با ما در میان بگذارید

منبع : دیجیاتو

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.