// ۲۳ آذر ۰۰ ، ۰۱:۴۵

کلمه فال در فرهنگ لغت به معنای بخت و اقبال، سرنوشت، آینده، شانس، دولت، نصیب و قسمت آمده است و در اصطلاح هم برای همین موارد بکار برده می‌شود.
از زمان‌های قدیم و گذشته های دور، روش‌هایی برای فال گیری و طالع بینی و حتی غیب گویی وجود داشته و افرادی بوده اند که با فالگیری، رمالی، کف بینی، سرکتاب، فال ابجد، فال‌بینی کرده و طالع افراد رو مشخص کنند و یا با اینگونه کارها مردم رو سرگرم کنند.
امروزه افرادی هم با استفاده از فال تاروت و قهوه و... ادعای پیشگویی و آینده بینی دارند که باید بگوییم به گفته اساتید و اهل فن، این ادعاها (آینده بینی و پیشگویی گویی) باطل و نادرست است چراکه بر طبق برخی احادیث و آیات و روایات، در اسلام از این اعمال نهی شده و از آن به کهانت نام برده شده است و این افراد غالبا شیاد و... هستند.
سرکتاب گرفتن (طالع بینی با حروف ابجد).
سرکتاب بازکردن، با استفاده از حروف ابجد انجام شده و با جمع حروف ابجد نام و نام مادر افراد و تقسیم حاصل این تقسیم بر عدد ۱۲، باقی‌مانده این تقسیم عددی بین ۱ تا ۱۲ شده که طالع افراد با این اعداد مشخص می‌شود.

از گذشته تاکنون، خیلی از مردم علاقه بسیار زیادی به فال و طالع بینی داشته یا دارند و انواع فال ها رو برای سرگرم شدن امتحان می‌کنند و یا از روی کنجکاوی دوست دارند از گذشته یا آینده خود باخبر بشوند.
جالب است که خیلی از مردم فال و طالع بینی و سرکتاب و استخاره رو باهم اشتباه می‌گیرند و مثلا انتظار دارند که با فالگیری آینده را پیشگویی کرد و یا مثلا با سرکتاب گرفتن بتوانیم به اطلاعات جزئی و دقیقتری از افراد دست پیداکرد.
بدلیل استقبال و علاقه مردم به حوزه فال و طالع بینی، وبسایت های زیادی اقدام به ساخت فال های آنلاین اینترنتی متعدد با نام های مختلفی نموده اند مثل فال اعضای بدن، فال میوه ها، فال حیوانات، فال اشیا و... .
ما در مجله اینترنتی بیلمگ، انواع فال های آنلاین رو برای شما عزیزان جهت سرگرمی و افزایش اطلاعات و آگاهی قرار می‌دهیم تا بصورت کاملا رایگان بتوانید از این خدمات استفاده کنید.
با هشتگ فال واقعی خدایی می‌توانید به انواع فال ها دسترسی داشته باشید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.