// ۲۶ شهریور ۰۱ ، ۰۱:۳۷

به عنوان یک قاعده کلی، یک صاحب کسب و کار صابون دست ساز باید 20 درصد یا کمتر از زمان خود را صرف ساخت محصولات یا انجام وظایف مربوط به تولید مانند خرید لوازم، فرمول‌بندی محصولات جدید و غیره بکند تا که مطمئن شوید که صابون دست ساز خود را به بازار عرضه می کنید، همانطور که زندگی تجارت شما به آن بستگی دارد.

این احتمال وجود دارد که شما یک صابون ساز هوشمند شلاقی هستید به هر حال شما اینجا هستید اما نمی دانید چگونه صابون دست ساز خود را به بازار عرضه کنید. یا احتمالاً به جهات مختلف کشیده می شوید و نمی دانید چگونه به جلو حرکت کنید. لازم نیست آنقدر پیچیده باشد!

صابون دست ساز خود را با طرحی شخصی به بازار عرضه کنید

بخش بزرگ گمشده برای اکثر صابون سازان یک برنامه بازاریابی است که دقیقاً مشخص می کند که در کجا باید تلاش های بازاریابی را متمرکز کرد، چگونه در آن مکان ها تسلط داشت و چگونه چربی را کم کرد. بیایید از طریق چهار مرحله برای یک استراتژی بازاریابی موثر برای صابون دست ساز و سایر لوازم آرایشی قدم برداریم.

مرحله 1: تلاش های بازاریابی خود را اولویت بندی کنید

دلیل اینکه همیشه احساس می کنید تلاش های بازاریابی شما در همه جا انجام می شود این است که احتمالاً همینطور است! مهم نیست که دیگران چه می گویند، شما باید بفهمید که تلاش های بازاریابی شما کجاست و کدام یک اولویت دارند.

اولین قدم برای بازاریابی صابون دست ساز شما این است که اولویت بندی کنید که در آن زمان، پول و انرژی خود را صرف کنید. به عنوان یک قاعده کلی، من به صابون سازان توصیه می کنم قبل از هر چیز روش های بازاریابی را در خانه خود متمرکز کنند. منظور من از " خانه خودتان " چیست؟ این همه راه‌های بازاریابی است که تحت کنترل شما هستند، از جمله وب‌سایت، خبرنامه ایمیل و وبلاگ شما نمی خواهید این همه تلاش را برای ساختن خانه شخص دیگری هدر دهید!

به ترتیب اولویت، می‌خواهید روی بازاریابی صابون دست ساز و لوازم آرایشی خود در این مکان‌ها تمرکز کنید:

1. وب سایت شما

2. خبرنامه ایمیل شما

3. یک وبلاگ یا شکل دیگری از بازاریابی محتوا

4. پست های مختلف در رسانه های اجتماعی

5. تبلیغات پولی مختلف

صابون دست ساز

این طرح اولویت‌بندی بازاریابی برای اکثر صابون‌سازان مناسب است، اما همه مشاغل یکسان نیستند. ممکن است با تبلیغات پولی نسبت به رسانه های اجتماعی یا با رسانه های اجتماعی به جای وبلاگ نویسی، بازگشت سرمایه (ROI) بهتری پیدا کنید. ممکن است متوجه شوید که در مقابل دوربین می درخشید، بنابراین یک کانال YouTube یک تلاش عالی برای بازاریابی محتوا خواهد بود.

تمام راه‌های مختلفی را فهرست کنید که می‌توانید صابون و لوازم آرایشی دست‌ساز خود را به بازار عرضه کنید، و سپس اولویت‌بندی کنید که کجا باید تلاش خود را متمرکز کنید.

یک چیز تغییر نمی کند:  وب سایت و خبرنامه ایمیل شما همیشه باید در اولویت باشد. آنها تنها چیزهایی هستند که می توانید به عنوان یک صاحب کسب کار کاملاً کنترل کنید و نمی خواهید همه تخم مرغ های خود را در سبد دیگران بگذارید.

مرحله 2: تلاش های بازاریابی خود را استراتژیک کنید

اکنون که می دانید تلاش های بازاریابی خود را کجا متمرکز کنید، می توانید هر یک از روش های بازاریابی را محدود کنید و استراتژی استفاده از آن را به نفع خود تعیین کنید.

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که برای هر روش بازاریابی که استفاده می کنید، اهدافی را تعیین کنید. برای هر یک، یک تا سه با حداکثر پنج هدف یا هدفی را که برای استفاده از آن شکل بازاریابی دارید، در نظر بگیرید.

سپس، در زیر هر هدف، ایده هایی برای رسیدن به آن طوفان فکری کنید. اگر هدف شما این است که هر ماه 100 صابون دست ساز در وب سایت خود بفروشید، ممکن است بخواهید ایده های خاصی را بنویسید:

هنگامی که روش های مختلفی را برای بازاریابی صابون و لوازم آرایشی دست ساز خود بیان می کنید، باید به یاد داشته باشید که تلاش های خود را متناسب با مخاطبان خود انجام دهید. شخصی که وارد وب سایت شما می شود می تواند در چند مرحله با برند شما باشد:

اطمینان حاصل کنید که هر ایده بازاریابی را مطابق با اهداف خود و مراحل مختلف چرخه زندگی مشتری سفارشی کنید.  وقتی این فرآیند غول‌پیکر و نامرتب را به پایان برسانید، یک نقشه راه بازاریابی خواهید داشت که شما را در مسیرتان راهنمایی می‌کند.

مرحله 3: بازاریابی خود را به حرکت درآورید

اکنون، می‌دانید که تلاش‌های بازاریابی خود را کجا متمرکز کنید و یک میلیون ایده برای نحوه بازاریابی صابون دست ساز خود دارید.

یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید تا دقیقا بدانید که برای اجرای برنامه خود باید چه کاری انجام دهید و صابون دست ساز خود را به راحتی به بازار عرضه کنید.

وقتی خیلی سرم شلوغ نیست و به خوبی به اتفاقات رسیدگی می کنم، جعبه زمانی را انتخاب می کنم.  به عنوان مثال، جمعه، از ساعت 10 شب تا 11 شب، پست های رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی کنید.

با استفاده از Google Calendar به صورت روزانه برنامه ریزی می کنم. 

وقتی کاملاً غرق می شوم، از مدیریت وظایف اولویت دار استفاده می کنم. این آخرین تلاش من برای ادامه فعالیت به عنوان یک مالک بیزینس کوچک است. من همیشه یک لیست در حال اجرا از وظایف اولویت بندی شده در ToDoist خود دارم . و وظایف را به ترتیب اولویت انجام می دهم.

من از Google Calendar و ToDoist برای مدیریت برنامه ریزی خود استفاده می کنم. من این دو را دوست دارم زیرا می توانم به طور یکپارچه بین روش هایی که برای من کار می کنند جابجا شوم. مهم نیست که چه نوع برنامه ای برای شما کار می کند، فقط مطمئن شوید که یک برنامه عمل تهیه کرده اید و آن را دنبال کنید!

سپس، روی خودکارسازی فرآیندهای خود و ممیزی برای کارایی تمرکز کنیداگر هر روز هفته در فیس‌بوک پست می‌گذارید، پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید.

هنگامی که صابون دست ساز و لوازم آرایشی خود را به صورت انفرادی به بازار عرضه می کنید، باید کاملاً اتوماسیون و کارایی را در فرآیندهای خود لحاظ کنید. در غیر این صورت، شما همیشه غرق خواهید شد و هیچ یک از اینها هرگز آسان نخواهد بود!

مرحله 4: تکرار کنید

اکنون که در مورد نحوه بازاریابی صابون و لوازم آرایشی دست ساز خود مطالعه کرده اید، احتمالاً برای جمله بعدی از من متنفر خواهید شد ...

هنگامی که همه چیز را به هم می‌زنید، پشت سر هم کار می‌کنید، و جادو می‌سازید، وقت آن است که از بالا شروع کنید. 

شما تغییرات بازاریابی را هر چند وقت یکبار مشاهده می کنید که افراد زیرساخت خود را تغییر می دهند. آنچه امروز کار می کند ممکن است سال آینده یا ماه آینده یا حتی فردا کار نکند. این مهم است که به طور منظم برنامه خود را ارزیابی و تنظیم کنید.

من توصیه می کنم هر سه ماه یک بار در کنار گزارش های مالی خود برنامه بازاریابی خود بازنویسی کنید. سه ماه زمان مناسبی برای تلاش صادقانه یک استراتژی بازاریابی است تا ببینید چگونه برای شما کار خواهد کرد.
جهت آشنایی با یک بیزینس فعال اینجا کلیک  کنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.