// ۰۲ آذر ۹۸ ، ۲۱:۲۱

دانلود رمان اسطوره اثر پگاه با فرمت های PDF ، Apk و ePub با لینک مستقیم و رایگان

رمان اسطوره درباره دختری دانشجو است به نام شاداب که در ترم سه رشته مهندسی عمران در دانشگاه تهران درس میخونه. وضعیت مالی خانواده شاداب ضعیف است و برای گذران زندگی مجبور میشه در کنار تحصیل به دنبال کاری نیمه وقت بگرده.

عکس رمان اسطوره PDF، Apk و ePub

خلاصه رمان اسطوره

تبسم دوست شاداب اون رو برای کار به یک شرکت تبلیغاتی معرفی میکنه که رئیس این شرکت مردی به نام دیاکو است که شاداب اون رو از قبل میشناخته و عاشق اون بوده در حالی که دیاکو از این موضوع بی خبر بوده است....و ادامه داستان....

  • نام رمان : اسطوره
  • نویسنده : پگاه
  • تعداد صفحات : ۶۸۱
  • ژانر: عاشقانه

لینک های دانلود رمان اسطوره

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


 

دانلود برای کامپیوتر Pdf

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. مجتبی محمودی
    مجتبی محمودی | ۰۴ آذر ۹۸ ، ۲۱:۱۲ | لینک
    سلام نه حواسم هست اسم پست های ک نویسنده اش خودمم حساب میکنم 83 پست توی وبلاگ زدم 17 هم پست تو رمان زدم جمعا میشه 100 پست زدم که چهل پرداخت کرده بودی 60 دیگه موندش


    راستی سایت کوتاه کننده لینک هم فیلتر چیکارش کنم ؟
    • | ۴ آذر ۹۸، ۲۱:۳۶
      سلام برات واریز کردم
      فعلا تو همین وبلاگ بزن مطلب رو
      خودت از سایت های دیگه هم که میدونی مطالب عکس دار و جوک هم بزار برای تنوع
      از هر سایتی کپی میکنی در اخر تو اون اسم منبع هم لینک بزار از این به بعد
      لینک همون سایت و صفحه ای که اون مطلب رو ورداشتی تو اون اسم سایت منبع بزار
      برچسب ها رو با توجه به عنوان و متن بکن بین 7-10 تا
      سایت تفریحی و سایت سرگرمی رو هم اضاف کن به برچسب ها
      ببین اول متنت دیدی مینویسی بر فرض:
      به گزارش مجله سرگرمی چفچفک به نقل زومیت خب؟
      این مجله سرگرمی رو مثلا هر بار تغییر بده
      به این اسم ها:
      مجله اینترنتی
      مجله تفریحی
      مجله سرگرمی
      سایت تفریحی
      سایت سرگرمی
      و هر مطلب که بر چسب میزنی هر بار دو تا از این کلمات رو بزن
      ببین تو اون مطلب شروعش رو با کدوم نوشتی
      بر فرض نوشتی به گزارش مجله تفریحی چفچفک
      پس برچسبش هم بزن :
      مجله تفریحی
      مجله سرگرمی
      گرفتی؟
      یه وبلاگ اومدی تو بیان ساختی!
      حدودا 140 تا مطلب روش زدی!
      هر چی بازدید داری از همون وبلاگ نویس های خوده بیانه از طرف گوگل!
      یه امارگیر بزار تو وبلاگت تا بفهمی من چی میگم
      وقتت نزار رو وبلاگ
      وبلاگ بیان اتومات وبلاگ های تازه وارد رو یه امار بیخود تو پنل بهشون میده و مرور زمان کاسته میشه
      تو باید یک سال مثل این وبلاگ من ماهانه 200 تا مطلب بزاری و توی 10 هزار تا وبلاگه بیان حداقل روزانه هر وبلاگ 5 بار کامنت بزاری!!
      تا بلکه اتوریتیت برسه به 45 مثلا
      تو اگر میبینی من به این میرسم چون این برند شده و تو وبلاگ بیان شناخته شده هست و جزو وبلاگ های برتر بیان هست
      الکی زحمت میکشی و اون 140 پست یعنی 140 هزار تومن که میتونستی رو وبلاگ من وقت بزاری !
      درامد ازش داشتی یا داری؟
      ادامه بده من هستم تو اگر تونستی بعد 6 ماه ماهی 50 هزار تومن ازش درامد دربیاری من هدیه به تو یک میلیون میدم!
      قول میدم بهت
      تو با این 140 مطلبت رو همین وبلاگت روزی 5 تا ورودی گوگل نداری!
      ادامه بده چند ماه اگه رفت بالای 200 ورودی گوگل بعد 6 ماه !! بدون فایده داره
      باید وقتت بزاری رو وردپرس نه وبلاگ
      نه خودت رو مقایسه کنی با وبلاگ هایی که بالای دو سال مرتب دارن اپدیت میشن و هر مطلبیشون بالای ده تا کامنت داره
      روزانه بالای 50 تا کاامنت روی این وبلاگه که من حذف میکنم!
      دلم میسوزه و زورم میگیره و نزار حرص ورت داره!
      رو وبلاگ وقت نزار