// ۱۱ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۰

دعوت جکی چان از رزمی کار ایرانی ،ستاره فیلمهای اکشن از یک رزمی کار ایرانی رسما دعوت کرد ! به گزارش چفچفک جگی چان بازیگر و کارگردان و رزمی کار معروف جهان , از آقای جعفری دعوت کرد تا مهمان ویژه یک مراسم مهم باشد .پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم اکشن جکی چان در شهر تاریخی داتونگ چین با همکاری تلویزیون ملی چین در حال برگزاری است.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم اکشن جکی چان از 30 تیرماه تا 5 مردادماه (21 الی 27 جولای )در شهر تاریخی داتونگ چین با همکاری تلویزیون ملی چین در حال برگزاری است.

جکی جان, رزمی کار ایرانی,رزمی کار,جشنواره بین‌المللی فیلم اکشن

این جشنواره با هدف تبادل اطلاعات برای فیلم‌سازان و بازیگران اکشن و همچنین ایجاد زمینه‌های همکاری برای شکوفایی فیلم‌های اکشن و رزمی در سطح جهان برگزار می‌گردد.

مسعود جعفری رئیس موسسه بین‌المللی اژدهای سرخ قهرمان فستیوال جهانی شائولین در سال 2014 و همچنین برنده تندیس طلایی اولین جشنواره بین‌المللی فیلم راه ابریشم برای بازی در فیلم رزمی اژدهای سرخ است.

بنابر دعوت رسمی جکی چان از مسعود جعفری یکی از چهره‌های سرشناس هنرهای رزمی که در سال‌های اخیر در سطح بین‌المللی در بخش سینمای رزمی فعال بوده است، وی به‌عنوان نماینده کشورمان جهت حضور در این جشنواره به‌ عنوان مهمان ویژه در مراسم فرش قرمز حاضر خواهد شد.

جکی چان ستاره پرفروغ فیلم‌های رزمی که تاکنون در بیش از یک‌صد فیلم به ایفای نقش پرداخته و تبدیل به چهره‌ای محبوب و جهانی شده است، در تلاش است تا با برگزاری این جشنواره خونی تازه در رگ‌های سینمای اکشن ایجاد نماید.

همکاری نزدیک سینمای ایران و چین با تلاش‌های مسعود جعفری و فعالان این عرصه می‌تواند مسیر تازه‌ای برای گسترش سینمای دو کشور به همراه داشته باشد

ایران ناز

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.