// ۳۰ آذر ۹۸ ، ۲۳:۲۳

رمان ویروس مجهول
رمان ویروس مجهول

دانلود رمان ویروس مجهول اثر نگار۱۳۷۳ با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان باشکوه مریم(ماریا) یک دانشمند ایرانی تبار ساکن آمریکاست که در یک زمینه پژوهشی بزرگ که به مبتلایان به بیماری ایدز کمک می کنند همکاری دارد و در آغاز همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه اتفاقی تحقیقات را بر هم می زند و هیچ کس نمی داند این اتفاق از کجا سرچشمه گرفته و اندیشه شخص خرابکار چیست ، اما ماریا(مریم) متوجه یک چیز می شود و آن هم این است که همه ی دنیا بخصوص هموطنانش در خطر هستند ...

خلاصه رمان ویروس مجهول

صدام طنین وار منتشر شد و کل فضای اطرافم رو گرفت ... ولی مرد مقابلم هنوزم نفهمیده بود که من هم کنارشم ... فضای اونجا نیمه تاریک بود ... انگار که کسی یه لامپ ضعیف رو یه گوشه روشن کرده.

هر چند اون نور کم این توانایی رو نداشت که شعاع زیادی رو پوشش بده و روشن کنه چون تنها بودم می ترسیدم ... یه حسی بهم گفت تا به اون مرد نزدیک بشم، باید می فهمیدم اینجا کجاست، تنها کسی که می تونست به من جواب بده اون بود ... برای همین یه کم جلو رفتم و دست راستم رو به شونه اش زدم: آقا…

وقتی دستم روی شونه اش قرار گرفت لرزیدنش متوقف شد ... آهسته سر چرخوند و نگاهم کرد ... وحشت کردم … از نگاه تهی و حدقه های خالی از چشمش زهر ترک شدم و با تمام قدرتم جیغ کشدم ... یه جیغ خیلی گوش خراش ...فریاد بلندی کشیدم و بی اختیار گفتم ...

اطلاعات رمان

 نام رمان : ویروس مجهول

 نویسنده رمان : نگار۱۳۷۳

 ژانر رمان : معمایی , تخیلی , ترسناک

 سطح رمان : متوسط

 ویراستاران : تیم رمان بوک

 تعداد صفحه : 415

لینک های دانلود رمان

 دانلود نسخه اندروید APK

 دانلود نسخه پی دی اف PDF

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.