// ۱۵ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۳۲

آشنایی کامل با گیفت کارت پلی استیشن

آشنایی کامل با گیفت کارت پلی استیشن

اگر شما یک طرف‌دار و کاربر کنسول محبوب پلی استیشن هستید، نیاز است که بدانید گیفت کارت پلی استیشن 4 چیست و چگونه از آن استفاده می‌شود. از طرفی گیفت کارت پلی استیشن، می‌تواند یک هدیه فوق‌العاده برای خوشحال کردن دوستانتان باشد.

برای لذت بردن از پلی‌استیشن 4، شما نیاز دارید بازی‌های مختلف به‌صورت فیزیکی یا اشتراکی تهیه کنید. در این میان، روش‌های مختلفی برای دسترسی به محتوای ارائه شده در این کنسول بازی وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 است.

هر کاربر کنسول پلی استیشن برای دسترسی به این محتوای ویژه نیاز به ساخت اکانت پی اس ان (Play Station Network) دارد. همچنین اغلب خدمات ارائه شده در PSN نیاز به پرداخت هزینه دارند. این موارد می‌توانند شامل خرید بازی‌های مختلف، فیلم‌های سینمایی مختلف، نرم‌افزار‌های کاربردی و سرویس‌های اشتراکی مثل پلی استیشن پلاس هستند.

برخی از کاربران کنسول پلی استیشن تمایل دارند تا بازی‌ها را به‌صورت فیزیکی تهیه کنند که در دنیای امروز این کار امری دشوار است. بازی‌های فیزیکی معمولا قیمت بالاتری دارند و دسترسی به آن‌ها نیاز به زمان بیشتری دارد. اما روش آسان‌تر و ارزان‌تر، خرید دیجیتالی بازی‌ها در کنسول است که با استفاده از گیفت‌کارت‌های مختلف به‌راحتی امکان‌پذیر است.

گیفت کارت پلی استیشن 4 چیست؟

گیفت کارت ps4 در حقیقت نوعی کارت پیش‌پرداخت به‌صورت کد، حاوی ارزش مالی است که بر اساس ریجن اکانت پلی استیشن شما، امکان خرید خدمات مختلف از PSN را برای شما فراهم می‌آورد.

برای خرید بازی‌ها و حتی فیلم‌های متفاوت شما می‌توانید حساب PSN خود را به‌وسیله خرید گیفت کارت پلی استیشن، شارژ کنید و پس از آن بازی‌های موردنظر را روی کنسول دانلود و نصب کنید.

گیفت کارت پلی استیشن حاوی یک کد 12 رقمی است که مخصوص شارژ حساب اکانت کنسول پلی استیشن سونی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما قادر به شارژ حساب پلی استیشن خود به میزان اعتبار خریداری شده هستید و با این اعتبار می‌توانید از فروشگاه پلی استیشن (Play Station Store) محصولات مورد نظرتان را خرید کنید.

انواع گیفت کارت پلی استیشن 4

گیفت کارت پلی استیشن در دو نوع اصلی گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت پلی استیشن پلاس و به‌صورت فیزیکی و مجازی وجود دارد. در حال حاضر گیفت کارت مجازی پلی استیشن تنها گزینه موجود در کشور ایران است و کاربرد بهتر و آسان‌تری نیز دارد.

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن 4 چیست؟

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن 4 چیست؟

با خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • خرید بازی‌های پلی استیشن
  • پیش‌خرید یا بازی‌های پلی استیشن
  • استفاده از تخفیفات بازی‌ها
  • خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی
  • خرید فیلم و سریال
  • خرید تم‌های آنلاین
  • خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس برای بازی آنلاین

 

با خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 شما می‌توانید به‌راحتی از خانه بازی‌های مختلف را خریداری کنید و به‌صورت مستقیم در کنسول خود نصب کنید. همچنین می‌توانید محتوای دانلودی (DLC) مختلف و به‌روزرسانی‌های بازی‌ها را مستقیما به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

کنسول پلی استیشن 4، تنها یک کنسول بازی نیست و رسانه‌ای کامل برای سرگرمی‌های مختلف محسوب می‌شود. شما می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های موردنظر خود را در این کنسول خریداری و تماشا کنید.

همچنین داشتن اعتبار دلاری در کنسول به شما این امکان را می‌دهد که با خریداری اکانت Play Station Plus، از تجربه بازی‌های مختلف به‌صورت آنلاین با دوستانتان نیز لذت ببرید. همچنین هر ماه چندین بازی رایگان در این سرویس قرار می‌گیرد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و همچنین شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه فروشگاه پلی استیشن نیز بهره‌مند شوید و بازی‌های مدنظر را به قیمت پایین‌تر خریداری کنید.

ریجن‌های مختلف گیفت کارت کنسول پلی استیشن 4

بحث ریجن‌بندی کنسول نه‌تن‌ها در مورد کنسول پلی استیشن 4 بلکه در گیفت‌کارت‌های در حال فروش برای آن نیز رعایت شده است. کاربران برای خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 باید به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که گیفت‌کارت‌های ریجن‌های مختلف روی کنسول‌های متفاوت کار نمی‌کنند.

تمام محصولات شرکت سونی بر اساس ریجن‌های خاصی تولید می‌شوند. این ریجن‌ها بر اساس قوانین هر کشور، خدمات خاصی را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

اگرچه ریجن‌های مختلف کنسول پلی استیشن تغییرات سخت‌افزاری ندارند، اما در بحث خرید محصولات دیجیتالی، ریجن‌بندی، تفاوت زیادی را روی محصول خریداری شده اعمال می‌کند. کنسول پلی استیشن بر اساس قوانین حاکم بر یک کشور و ارز آن، محتوای مختلفی به افراد نشان می‌دهد و از طرفی بر اساس ارز آن کشور امکان خرید خدمات را فراهم می‌کند. برای مثال کاربران آمریکایی برای تهیه محصولات دیجیتالی از PSN یا فروشگاه پلی استیشن، باید اقدام به خرید گیفت کارت ریجن آمریکا به‌صورت دلاری کرده و آن را روی پلی استیشن ریجن آمریکا تنظیم کنند.

قیمت ارز برای خرید گیفت کارت psn اروپا به‌صورت ارز یورو و برای انگلستان به پوند محاسبه می‌شود. در حقیقت برای خرید این حساب دیجیتالی از هر ریجن باید ارز همان کشور را پرداخت کنید.

به شکل کلی، گیفت کارت پلی استیشن با ریجن‌های مختلف، شامل آمریکا – انگلیس – اروپا – امارات – ژاپن و چند کشور دیگر وجود است که باید پیش از خریداری آن‌ها از همسان بودن ریجن آن‌ها با کنسول خود مطلع باشید.

شما می‌توانید ریجن کنسول خود را از پشت جعبه آن پیدا کنید و حساب کاربری با همان ریجن را ساخته و گیفت کارت پلی استیشن همان کشور را خریداری کنید.

در فروشگاه یانگ سنتر گیفت کارت پلی استیشن 4 و با مقدار اعتبارات زیر با بهترین قیمت ارائه می‌شود.

گیفت کارت 10،20،25،30،40،50،60 و75 دلاری پلی استیشن

همچنین شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن ریجن انگلستان نیز به فروشگاه یانگ سنتر مراجعه کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

وارد اکانت فروشگاه پلی استیشن (PSN) شوید.

سپس در انتهای صفحه، گزینه Redeem Code را پیدا کرده و انتخاب کنید.

در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود، باید شماره ۱۲ رقمی گیفت کارتی که خریداری کرده‌اید را وارد کنید.

سپس با زدن دکمه X عملیات را تأیید کنید به‌سادگی اعتبار خریداری شده را به کنسول خود انتقال دهید و حساب خود را شارژ کنید.

 

فروشگاه یانگ سنتر یک فروشگاه با دو سال سابقه در فروش اکانت‌های قانونی پلی استیشن، فروش لوازم جانبی موبایل، کنسول، خدمات درون برنامه‌ای pubg mobile و call of duty mobile و کلی خدمات دیگر است. شما می‌توانید در سایت یانگ سنتر برای خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان اقدام کنید و تجربه‌ای لذت‌بخشی از خرید اینترنتی خود داشته باشید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.