// ۰۷ دی ۰۱ ، ۰۰:۵۲

 

بهترین قیمت مصالح ساختمانی با سیوان لند

قیمت بلوک هبلکس 

همواره خرید مصالح ساختمانی با کیفیت از دغدغه‌های ساختمان سازان به شمار می‌رفته. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن کسب و کارهای اینترنتی، این کار بسیار آسان شده. سیوان لند نیز با ایجاد بستری مناسب برای خرید آنلاین مصالح ساختمانی سعی دارد تا در این راه کمک شایانی به شما کرده باشد. شما می‌توانید انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی اعم از بلوک هبلکس، افزودنی‌های بتن و آجر سفال را در این  سایت مشاهده و پس از اطمینان از کیفیت آن‌ها، خرید خود را ثبت کنید. 

ویژگی بلوک‌ هبلکس

در ابتدا باید یک تعریف مشخص از این مصالح داشته باشید.  بلوک هبلکس با نام اختصاری بلوک اتوکلاو شده AAC،  از انواع مصالح ساختمانی بوده که از جنس بتن هستند و کاربرد زیادی جهت عایق سازی ساختمان‌ها دارد. بلوک هبلکس به سبب ویژگی‌های منحصر به فرد خود، از جایگاه ویژه‌ای در بین مصالح ساختمانی برخوردار است.  عمواملی همچون: سرعت بالای اجرای این بلوک‌ها، متریال ساده، در دسترس بودن آن و همچنین سهولت در حمل و نقل  سبب شده‌اند تا قیمت بلوک هبلکس نسبت به سایر مصالح مشابه آن و کاربرد فراوانش، پایین و  مقرون به صرفه است.

مزایای اقتصادی بلوک هبلکس

از آنجا که بلوک هبلکس یک بتن سبک متخلخل است و خواصی شبیه به سنگ دارد اما با وزنی کمتر،  از آن به عنوان مصالح ساختمانی به جای آجر استفاده می‌کنند.  به طور کلی معایبی که سنگ برای ساخت سازه‌های مستحکم دارد، بلوک‌های هبلکس آن را برطرف کرده‌اند.  از دیگر مزایای اقتصادی بلئوک هبلکس این است که به دلیل وزن سبکی که دارد، جا به جایی آن آسان بوده و هزینه‌ی حمل و نقل و نیروی کار کمتری دارد.

موادی جهت ارتقاء کیفیت بتن‌ها

خرید آنلاین مصالح ساختمانی

بتن همواره در صنعت ساختمان سازی از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و ارتقاء کیفیت آن می‌تواند این محبوبیت را بالا ببرد. افزودنی بتن موادی است که از سنگدانه‌ها و آب تشکیل شده و به صورت مایع یا گرد تولید می‌شوند. این متریال به همراه سیمان پرتلند یا کلینکر آن، جهت اصلاح خواص بتن در حین  اختلاط آن به بتن افزوده می‌شود.  افزودنی بتن به دو دسته‌ی شیمیایی و معدنی تقسیم می‌شود. این افزودنی‌ها انواع گوناگونی دارند که هرکدام از آن‌ها بسته به نوع مواد به کار رفته در ان، خواص ویژه‌ای به بتن خواهند داد.  یکی از پرطرفدارترین نوع افزودنی بتن، افزودنی‌های کاهنده‌ی آب است که بتن کمک می‌کند تا بتوان میزان آب را تا حد زیادی کاهش داد به طوری که هیچ خللی در روانی بتن ایجاد نشود. پس بی دلیل نیست که پرتقاضاترین نوع افزودنی بتن به شمار می‌رود.

قبل از خرید افزودنی بتن بدانید

پیشنهاد ما به شما قبل از خرید افزودنی بتن این است که اگر تجربه‌ی کافی در این زمینه ندارید حتما با متخصصان این حوزه مشورت کنید. زیرا انتخاب اشتباه شما باعث می‌شود که نتوانید به عملکرد مناسبی که مدنظر داشتید برسید. از طرف دیگر با توجه به افزایش قیمت افزودنی بتن و نوسانات بازار، در مقابل هزینه‌ای که می‌کنید، بره وری لازم را نخواهید داشت.  لازم به ذکر است که قیمت هر لیتر از این مواد در درجه‌ی اول، به پایه‌ی شیمیایی که آن محصول براساس آن تولید شده و همچنین میزان ماده‌ی جامد به کار رفته در  آن افزودنی، بستگی دارد. با این تعریف افزودنی بتنی که با دصد بالا تر ماده‌ی موثر تولید شده، در مقایسه با افزودنی که میزان آن ماده در آن کمتر است، قیمت بالاتری دارد.

جایگاه آجر سفال در ساختمان سازی

این نوع از مصالح ساختمانی از مخلوط کردن خاک رس و آب تولید می‌شود که پس از قالب گیری جهت خشک شدن، آن‌ها را در فضای باز یا کوره‌های آجر پزی قرار می‌دهند تا تحت دمای 40 تا 200 درجه‌ی سانتی گراد پخته شود. این آجرها در دو دسته‌ی سنتی  ( دست ساز و قالبی ) و مدرن ( صنعتی ) تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در نهایت شما یک محصول مکعبی شکل با سوراخ‌های افقی منظم  تحویل خواهید گرفت که بسته به ابعادش، قیمت آجر سفال متفاوت خواهد بود. دسته بندی این آجرها براساس ابعاد به شکل زیر است:

آجر سفال 5/5 سانتی متری

دارای 3 سوراخ

آجر سفال 7 سانتی متری

دارای 4 سوراخ

آجر سفال 10 سانتی متری

دارای 6  سوراخ

آجر سفال 15 الی 20 سانتی متری

دارای 9 سوراخ

انواع آجر سفال براساس کاربرد آن‌ها

آجرهای سفال در انواع گوناگونی تولید و در بازار عرضه می‌شوند که عبارتند از:

آجر سفال فوم دار

این آجرها در مرکز خود دارای یک ردیف سوراخ هستند که درون آن با فوم ( یونولیت ) پر می‌شود. این فوم نقش عایق صوت و حرارت  را دارد که می‌توان از آن در دیوار ساختمان‌ها استفاده کرد.

آجر سفال سقفی

آجر سفال سقفی به دلیل اسنکه در سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سایر آجرهای سفال است.  از این نوع آجر در سقف‌های تیرچه بلوک به جای بلوک یا یونولیت استفاده می‌شود و به دلیل وزن کمی که دارد، وزن کلی سقف را کاهش می‌دهد.

آجر سفال نما

این آجرها معمولا 10 سوراخ دارند که در سطح مقطع آن قرار گرفته. آجر سفال نما متناسب با نامش، در نمای ساختمان کاربرد دارد.

پر کاربردترین ماده بعد از آب

قیمت افزودنی بتن

ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی بتن سبب شده تا از آن به فور استفاده شود و به دنبال آن قیمت بتن نیز به دلیل همین فراوانی در استفاده از آن ، افزایش یافته.  این متریال پر مصرف، از ترکیب آب، سیمان و سنگدانه، به مقادیر مشخص ساخته می‌شود. البته از طریق افزودنی‌های مخصوص آن که افزودنی بتن نام دارند می‌توانید خواص و رفتار آن را تغییر و ارتقاء دهید.

 موارد کاربرد بتن

  • ساخت سد
  • ساخت ساختمان‌های مسکونی،  تجاری و صنعتی
  • راه سازی
  • سازه‌های دریایی
  • مسیرهای انتقال آب و فاضلاب
  • ساخت و اجرای فونداسیون
  • ساخت حصار
  • ساخت پل
  • ترمیم سطوح

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.