// ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۶

 کد های لباس پوشیدن

توصیه ای درمورد اعتماد به نفس بدن: من گاهی اوقات یوگا کار می‌کنم و این به من کمک می کند تا بدنم سالم تر و روی فرم تر به نظر برسد

 

فلسفه اندام: بخش‌های چاق بدنم نقش مهمی در ترکه ای شدن و باریک شدن اندام فعلی‌ام داشتند.

کدهای لباس پوشیدن:

*یک کت حجیم و بزرگ باعث می شود تا پاهای خوش تراش شما بیشتر به چشم بیایند.

 

*پرینت‌های گرافیکی مدل‌دار روی لباس، باعث می‌شوند تا لباس بیشتر جلوه کند.

*با خودتان قرار بگذارید که لباس‌هایی را بپوشید که کمی بالاتر از زانوی شما قرار بگیرند، به ویژه وقتی که پاهای کشیده و زیبایی دارید.

*سعی کنید که از زیورآلات ساده و جذاب استفاده کنید تا بتوانید شیک شده و  به کشیده به نظر رسیدن اندامتان کمک کنید.

کارهایی که نباید انجام دهید:

*از پوشیدن هر گونه  لباس‌های چسبان اجتناب کنید. استفاده از چیزهایی که به شما فرم و حالت بدهند، خیلی بهتر است.

 توصیه ای درمورد اعتماد به نفس بدن: من خوب غذا می خورم و خیلی مراقب پوستم هستم تا مطمئن باشم که زیبا و شاداب هستم، به ویژه در آب و هوای مرطوب.

فلسفه اندام: من براین باور هستم که می توان قوانین مد را شکست و از فرم اندامم بهترین بهره را ببرم.

 

 

کدهای لباس پوشیدن:

*چه کسی گفته که دخترانی که کمی تپل هستند، نمی توانند لباس‌هایی با راه های افقی بپوشند؟شما می‌توانید وقتی که یک کت بلند می‌پوشید، زیرش لباسی با راه های افقی بپوشید. چون این کت به شما کمک می کند تا کشیده به نظر رسیده و به بدنتان فرم می دهد. 

پوشیدن لباس‌های چسبان

لباسی با پارچه های سنگین تر انتخاب کنید که جنس لایکرا باشند. این سبک لباس‌ها به جای آنکه به بدنتان بچسبند، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهتر بدن خود را بپوشانید.

کارهایی که نباید انجام دهید:

از پوشیدن لباس‌هایی که درناحیه کمر، کمربند دارند یا تنگ می شوند و یا لباس‌هایی که کمربند یا برش کمرشان از قسمت بالاتری شروع شده و دامنهای بلند و گشاد  دارند اجتناب کنید. این لباس‌ها اندام شما را بزرگ‌تر نشان می دهند.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.