// ۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۷
ازدواج شاهزاده انگلیس با یک دختر فقیر

ازدواج شاهزاده انگلیس با یک دختر فقیر , پرنس هری ۳۲ ساله در گفتگوی با بخش ستاره های دیلی میل گفت :کسی را که می توانم باقی عمرم را با او زندگی کنم می شناسم و قصد دارم با او ازواج کنم.

 

ازدواج شاهزاده انگلیس با یک دختر فقیر

 

وب سایت های بریتانایی نوشتد: ازدواج شاهزاده با دختر فقیر . این عنوان به دلیل زندگی سخت مگان انتخاب شده است چرا که اوشبیه سیندلاری قصه هاست.

 

مگان نامزد هری بیش از یک سال است که با او در ارتباط بوده و حالا با تست کردن مدلهای مختلف لباس عروس گمانه های ازدواجش با پرنس هری را بیش از پیش سرزبان ها انداخته.

 

بعد از تمام حواشی حالا پرنس هری ۳۲ ساله تصمیم دارد با مگان مارکل ۳۵ ساله ازدواج کند.

 

ازدواج شاهزاده انگلیس با یک دختر فقیر

ازدواج پرنس هری و مگان

 

روزنامه دیلی استار نخستین نشریه ای بود که از این رابطه پرده برداشت. به گزارش دیلی استار، شاهزاده هری چندین ماه با این هنرپیشه رابطه مخفیانه داشته است. زمانی که این سریال در کانادا فیلمبرداری می شده، هری با او آشنا شده. این دو بعدها در لس آنجلس ملاقات هایی با هم داشتند و حتی چندین بار مخفیانه در لندن نیز با هم دیدار کردند.

 

یکی از دوستان مگان می گوید:نامزد پرنس هری چند روزی که برای انتخاب لباس عروس به یکی از مزونهای مشهور شهر میرود و و عکس یکی از لباسها را نیز به من نشان داد ولی هنوز مطمئن نیست و تصمیم دارد با دقت بیشتری لباس خود را انتخاب کند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.