// ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۴
نیش پشه :دلیلی که باعث می شوند تا پشه ها شما را بیشتر نیش بزنند [اینفوگرافیک]

با ورود به فصل تابستان، پشه ها هم راهشان را به خانه انسان ها پیدا کرده و موجب اذیت و آزار آنها می شوند. تقریبا هیچ کسی دوست ندارد مورد گزش این حشره قرار بگیرد، بنابراین محققان همیشه به دنبال یافتن راهکارهای مناسب برای حل این معضل هستند.

 نیش پشه

در جدیدترین تحقیقات صورت گرفته در این زمینه، مشخص گشته که پشه ها به برخی مسایل توجه و علاقه بیشتری نشان داده و فردی که ویژگی های مورد علاقه شان را داشته باشد، بیشتر نیش می زنند. نکته مثبت این کشف این است که شما می توانید این ویژگی ها را تغییر دهید و از دایره جذابیت برای پشه ها خارج شوید!

 

مطالعات یاد شده، روی گونه های مختلف پشه ها صورت پذیرفته است و بنابراین شما باید بدانید که در منطقه ای که در آن حضور دارید، چه نوع پشه ای زندگی می کند.

 

بد نیست یادآوری کنیم که برخی از پشه ها، ناقل بیماری های کشنده ای همانند زیکا، مالاریا، تب زرد، دانگ و ویروس وست نایل هستند.

 

به همین خاطر، لازم است با راهکارهایی برای دفع این حشره آشنا شوید تا علاوه بر پیشگیری از گزیده شدن، از ابتلا به بسیاری از بیماری های خطرناک نیز جلوگیری کرده باشید. 

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.