// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۷

درست و استادانه آرایش کنید

احتمالا ‌عکس‌هایی درمورد نحوه آرایش کردن با تکنیک clown contouring  (خط کشی های دلقکی) که تکنیکی جدید در دنیای آرایش است و در آن با بهره گیری از لوازم آرایش، به دنبال برطرف کردن عیوب صورت هستند و فضاهای مختلف صورت را با لوازم آرایش پوستی تیره و روشن تر پوشش می دهند، در اینستاگرام آشنا شده اید و با خودتان فکر کنید:« چی؟؟» .

این رنگ ها روی پوست با هم ترکیب می شوند و این سایه های درخشان کانسیلر، می توانند پوستی ایده آل را بسازند. در این مطلب به شما نشان می دهیم که این شیوه چطور کار می کند.

۱- محصول Smashbox Color Correcting Stick یا قلم اصلاح رنگ smashbox - مدل Look Less Tired (یا کمترخسته به نظر برسید) که در دو طیف رنگی برای پوست های تیره و روشن موجود است.

۲- پنهان کردن رگها

رنگ قرمز باعث می شود که هر نشانه آبی یا سبز روی پوستتان، از جمله رگها ناپدید شوند. کافی است که یک لایه زیر فونداسیون پوستتان بزنید تا ظاهری جذاب داشته باشید.

۳- Corrector (اصلاح کننده ولکه گیر)  با نام Becca Backlight Targeted color  تهیه شده از پاپایا؛

۴- Essence Cosmetics: به کانسیلرهای اصلاح پوست رنگی که زمینه قرمزی دارند، نه بگوئید.

۵- قرمزی را کم کنید: کانسیلری به رنگ سبز نعناعی به شما کمک می کند تا لکه های قهوه ای و تیره روی پوستتان را مهار کنید.

۶-در صفحه Beauty Guru،  و در قسمت Belladelune به شما نشان داده می شود که این کار چطور انجام شده است

۷- لکه های تیره را پاک کنید

حقه بزنید؛ جوری که همه فکر کنند که هشت ساعت برای این کار وقت گذاشته اید. سایه ای به رنگ هلویی، می تواند ورم بنفش رنگ زیر چشم شما را محو کند.

۸-رنگ نارنجی صورت شما را شاد می کند؛ آنها را امتحان کرده اید؟

۹- پوستی درخشان تر: اسطوقودوس شما را درخشنده می کند.آن را روی تمام پوست صورت و یا تنها برروی جاهایی که به اصلاح شدن وکاور شدن نیاز دارند، استفاده کنید.
10- Miracle CC Cushion Color Correcting Primer محصول Lancome  به رنگ بنفش که از اول ماه مارس به بازار عرصه شده است.

۱۱- پوست روشن

۱۲- پوست تیره

۱۳- قبل

۱۴- بعد

rm.com

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.