// ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۷

ترفند‌های کره‌ای برای تغییر روش انجام زیرسازی شما

آرایش محو یکی از آرایش هایی است که نه تنها آرایشگران بلکه خانم‌های عادی هم دوست دارند که آن را یاد بگیرند؛ زیرا جذاب بودن بدون این که کسی متوجه شود که آرایشی کرده‌اید بسیار لذت بخش است.

ترفند‌های کره‌ای برای تغییر روش انجام زیرسازی شما

 

وقتی حرف از آرایش به میان می‌آید، من از نظر اطلاعات بالاتر از حد متوسط هستم اما به‌اندازه‌ی کافی خوب نیستم که کارهایم را در یک کانال یوتیوب ارائه دهم. من می‌توانم کانتور(آرایش ترمیمی) خود را به طور کامل انجام دهم و با اعتماد به نفسی که ۳۰ سال آرایش کردن صورتم به من داده، یک چشم کشیده‌ی بسیار عالی را طراحی کنم؛ اما بین آنچه که من انجام می‌دهم و آن چه که در چهره‌ی فوق‌العاده‌ی بت‌های (K-POP) دیده می‌شود تفاوتی وجود دارد. بله، بدیهی است که من یک بت (K-POP) نیستم اما من اغلب با این موجودات آراسته روبرو می‌شوم و هرگز حتی فکر نمی‌کردم که به آرایش کامل آن‌ها نزدیک شوم؛ اما همه این‌ها مربوط به قبل از رفتن من به آکادمی زیبایی معتبر کره‌ای جونگ سائم مول بود. آنجا بود که من یک راز زیرسازی بسیار هوشمندانه را آموختم، این کاملا جدا از روشی بود که من در مورد استفاده از لوازم آرایشم فکر می‌کردم. به طور جدی: مغزم منفجر شد.
اگر با او آشنا نیستید، جونگ سائم مول، یکی از محبوب‌ترین میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای کره است و برای آرایش‌های «محو» خود مشهور است. در واقع، آرایش محو بسیار ماهرانه اجرا می‌شود و شما به صورت بهترین حالت طبیعی خود به نظر می‌آیید. این اثر، ترکیبی‌ از ظرافت و خویشتن‌داری شما است. این مسئله برخلاف همه‌ی آن چیزی است که ما تا حالا در مورد آرایش می‌دانستیم بنابراین این یک مبارزه‌ی ملایم با استاد است؛ اما ارزشش را داشت، زیرا، رازهایی برای نشان دادن پوست شما به صورت طبیعی، به جای غرق شدن در مواد آرایشی را برملا می‌کند.

زیرسازی
همه‌ی این‌ها با کنترل ضخامت زیرسازی انجام شده شروع می‌شود؛ اما نترسید؛ این آخرین لایه‌ی شما بر لایه‌ی پایانی آرایش به سبک کارداشیان نیست. در عوض، جونک سائم مول توصیه می‌کند که برای داشتن یک چهره‌ی طبیعی‌تر و ساده‌تر، در قسمت‌های سخت صورت از مواد آرایشی سنگین و در قسمت‌های مرکز و محیط که پوست در آن‌ها نازک‌تر است از لایه‌ی نازکی استفاده شود. می‌دانم، گیج کننده به نظر می‌رسد اما بگذارید این مسئله را برای شما باز کنم.

روی خطی که از استخوان گونه‌تان به سمت گوشه‌ی بیرونی دهانتان می‌آید خط نازکی از کرم زیر سازی را بکشید. این همه‌ی کاری است که در این قسمت از صورتتان باید انجام دهید. به زیر سازی بیشتری احتیاج ندارید. از یک قلم موی زیر سازی استفاده کنید، یک نقطه از کرم زیرسازی را روی پوستتان بگذارید و به بقیه‌ی قسمت‌های طرف دیگر صورتتان نیز بکشید. در طرف مقابل هم همین کار را اجرا کنید. برای پیشانی هم همین کار را تکرار کنید. یک نقطه‌ی کوچک هم در قسمت مرکز صورتتان بگذارید و به اطراف پخش کنید.

زیرسازی ارایش
شکل بالا را به عنوان یک نقشه‌ی تصویری ببینید؛ هر کجا عدد ۳ را می‌بینید جایی است که باید زیرسازی نازک انجام شود. عدد ۲ نشان دهنده‌ی جاهایی است که پوشش متوسطی نیاز است در حالی که عدد ۱ برای جایی است که نباید در آن از کرم زیر سازی استفاده کرد. تفاوت بزرگ در اینجا این است که کرم‌های زیرسازی را به مرکز صورت خود نمی‌کشید و ترکیب نمی‌کنید. در عوض، زیرسازی را در امتداد قسمت‌های برجسته صورتتان (استخوان‌های گونه، اواسط پیشانی) می‌کشید و در هر دو جهت خارج و داخل ترکیب می‌کنید. نتیجه نهایی جادویی و بسیار طبیعی خواهد بود.
تکنیک این کار آسان نیست؛ من متوجه شدم که برس مربی من، خطوطی شبیه به حرف (
Y) را ایجاد می‌کنند؛ البته او ۱۰ سال است که در این زمینه تجربه دارد. من کشیدن این خطوط در چهره‌ی مدلم را، وقتی به پایان رساندم که سعی کردم از این روش سبک نقطه‌ای، تقلید کنم. مناگر از این تکنیک استفاده کنم، زیر سازی‌ای با ماندگاری بالایی را انجام داده‌ام، زیرا همه‌ی این‌ها در مورد آرایش کردن با مقدار حداقلی پوشش، ایجاد لایه‌های سبک است و نه چیزی بیشتر. (برای یک مدل آزمایشی این روش، می‌توانید روی صفحه‌ی یوتیوب جونگ سائم مول این آموزش را ببینید. برای دیدن تکنیک زیرسازی و همچنین مراحل قبل از کانسیلر از دقیقه ۲۵:۳۶ ویدیو شروع به دیدن کنید.)

با هر ضربه ای که با قلم مو به پوست مدلم می زدم، احساس می‌کردم که مولکول‌هایی را در کنار پوست مدلم قرار می‌دهم و در واقع صورت او را لمس نمی‌کنم. این مسئله برای کسی مثل من که بر روی هر لکه از صورت، به اندازه‌ی یک سکه کرم پودر زیرسازی می‌گذارد و تمام صورت را می‌پوشاند تا تمام عیب های آن برطرف شود و بتواند دوباره روی آن کار کند، فوق‌العاده خسته کننده است. 

به طور معمول، آرایش محو برای کسانی مناسب است که پوست فوق‌العاده‌ای دارند، اما اگر این تکنیک، به درستی انجام شود، برای کسانی که پوست خوبی هم ندارند، قابل انجام است. به عنوان مثال، مدل‌های ما بهترین پوست‌ها را نداشتند. آن‌ها مدل‌هایی با تصویر فوق‌العاده‌ای در فروشگاه‌ها نشان داده می‌شوند، نبودند. آن‌ها زنان جوان‌تری بودند که به عنوان مدل کارآموز در آکادمی مشغول به کار بودند و پوست‌های معمول نوجوانان را که شامل آکنه، قرمزی، بافت خشن و چربی است را داشتند. وقتی نتیجه‌ی نهایی نشان داده شد، این روش متقاعد کننده بود، زیرا حتی پوست را صاف‌تر هم کرده بود. من واقعا از این مسئله که، می‌توان آکنه را به جای غرق کردن در کانسیلر و جانشین‌های زیرسازی، در لایه‌های روشن،  با آرایش محو، به طور کامل پوشاند شگفت زده شدم.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.