// ۱۳ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۱

یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله 30 کیلومتری شهر آنتالیا شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصیات در خور توجه این مکان تعلق آن به دوران پارینه سنگی می باشد. غار کارائینی از جمله قدیمی ترین مکانهای سکونت انسانها در کشور ترکیه می باشد.

این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود که در ادامه به 3 تالار بهم پیوسته منتهی می گردد. در داخل موزه کوچک که در کنار درب ورودی این غار قرار دارد برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به 160.000 سال قبل از میلاد مسیح می رسد وجود دارد.

ویرانه های شهر ترسوس با قرار گرفتن در بلندای یک فلات 1050 متری در ناحیه غربی کوهستان گوللوک از جمله نقاط دیدنی دیگر این منطقه است. کوهستان گوللوک داخل پارک ملی م- ت گلوک واقع در شمال غربی شهر آنتالیا قرار گرفته است. ابنیه تاریخی این شهر در حصار چشم اندازی بدیع و زیبا قرار گرفته است. در بخش ورودی این پارک موزه طبیعی حیات وحش نیز قرار دارد.

 غار کارائین,تصاویر غار کارائین

غار کارائین

 غار کارائین,تصاویر غار کارائین

غار کارائین

 غار کارائین,تصاویر غار کارائین

  منبع:chehoteli.com



تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.