// ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۸

3 راه‌ پدیکور به صورت طبیعی

روث کالنز، کارشناس ارشد زیبایی می‌گوید: "پاهای ما در فصل تابستان در معرض آلودگی بیشتری قرار می‌گیرند و میکروب‌های زیادی به سمت آنها حمله ور می‌شوند، خصوصا بین انگشتان پا. تمیز کردن، لایه‌برداری و مرطوب کردن پا در این فصل از آرایش صورت هم مهم‌تر است."

 

خانم کالنز 3 مورد از فرمول‌هایی که خود او برای مراقبت از پاها در فصل تابستان ساخته به ما پیشنهاد می‌کند:

نمک خیس صورتی هیمالیا مخصوص پا

2 قاشق غذاخوری نمک صورتی هیمالیا

1 قطره اسانس روغن سرو

1 قطره روغن درخت چای

1 تشت آب گرم

 

روش استفاده:

همه مواد را باهم مخلوط کنید تا زمانی که کاملا ترکیب شوند. پاهای خود را به مدت 15 دقیقه درون تشت بگذارید تا زمانی که پوست پاهایتان نرم شود.

اسکراب روغن نارگیل مخصوص پا

یک چهارم فنجان نمک دریایی

3 قاشق غذاخوری روغن طبیعی نارگیل تقطیع شده

2 قطره اسانس روغن نعناع

 

روش استفاده:

مواد را در یک کاسه ریخته و کاملا باهم مخلوط کنید. سپس روی تمام سطح پا از جمله مچ پا را با مواد به دست آمده بپوشانید و به مدت 10 دقیقه پاهایتان را ماساژ دهید، خصوصا پاشنه و کف پاها. نهایتا هم با آب گرم پاهایتان را بشوئید.

مرطوب کننده ترکیبی روغن پرتقال و روغن نارگیل

1 پیمانه روغن طبیعی نارگیل تقطیع شده

1 پیمانه ژل طبیعی آلوئه ورا

1 قطره اسانس روغن پرتقال

روش استفاده:

تمام این مواد را درون یک ظرف شیشه‌ای ریخته، درپوش ظرف را بگذارید و تا اندازه‌ای که مواد با هم مخلوط شوند آن را تکان دهید. حالا مواد مخلوط شده را روی پاهایتان بمالید و به مدت 5 دقیقه یا بیشتر پاهایتان را خیلی آرام ماساژ دهید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.