// ۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۵

دستخط شما و رازهای درونی شخصیتتان

فال

 

به گفته روان شناسان تحلیل دستخط هر فرد می تواند بیش از ۱۰۰ خصوصیت از شخصیت او را برای ما معرفی کند از جمله دستخط و نوع واکنش فرد در قبال مساپل مختلف زندگی البته باید بدانید این تحقیقات نسبی است و با درصد افراد سنجیده شده است.

 

ابتدا یک ورق خطدار برداشته و جمله زیر را بنویسید

 

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد

 

undefined

 

ولی دستخطی که مستقیم و عمودی نوشته می شود نشان دهنده این است که فرد در موقعیتهای مختلف منطقی و عقلانی عمل می کنداما چرا؟ چون شما تحت فرمان قلب خود هستید.

 

 

بخاطر همین بیشتر پزشکان عمودی می نویسند و هنرمندان که عاطفی تر هستند دستخطتشان متمایل به راست و چپ است.(در اکثر افراد در نظر گرفته شده)

 

 

 

دستخط و شیوه تفکر

 

به نوشته خود در جمله بالا توجه کنید . چگونه حروف س و ش نوشته اید ایا به صورت قوسدار یا به صورت دندانه دار ؟ اگر به صورت دندانه دار بنویسید یعنی شما نسبت به مساپل درک سریعی دارید ولی چنانچه قوسدار یعنی دقیق هستید ولی سرعت درک تان کمتر از گروه قبل است.

 

 

 

دستخط و قدرت تجزیه تحلیل فرد

 

باز چنانچه س و ش قوسدار بود تجزیه و تحلیل خوبی از مساپل ندارید و اگر دندانه دار برعکس

 

 

دستخط و رک گویی شخص

 

 

حالا به نوشته خود توجه کنید اگر از بالای خط تراز شروع کرده باشید در ابتدای سطر در رفتار و گفتار خود حاشیه می روید و چنانچه از روی خط تراز شروع کرده باشید سریع سر اصل مطلب می روید . در رک گوییی یکی از چیزهایی که روانشناسان به ان توجه می کنند در نوشتن حرف ت و پ است که اگر کشیده نوشته شود فرد رک گو است و صریح اما اگر مقطع و کوتاه نوشته شود فرد بی حوصله و سریع ان را نوشته و در مساپل با حاشیه وارد می شود

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.