// ۰۴ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۲۸

در یکی از زایمان های نادر در جهان زنی که باردار بود چیزی شبیه به بچه قورباغه بدنیا آورد که خبرش به شدت رسانه ای شد. یکی از زنان باردار روستا که مثل زنان دیگر هرماه برای چکاپ نزد دکتر متخصص می رفت با زایمان زودرس داشت زایمانی عجیب و خبرساز ، زن قورباغه زاییده بود.

اتفاقی عجیب و باورنکردنی برای زن باردار در زیمباوه خبرساز شد ، او که ماهها برای تولد نوزادش انتظار کشیده بود باز ایمان عجیبش وحشت زده شد چرا که نوزادش نوزاد انسان نبود بلکه بچه قورباغه بود.

زن بارداری که از شکمش بچه قورباغه بیرون آمد +عکس

زن 8 ماهه باردار بچه قورباغه زایمان کرد

زن اهل زیمباوه 8 ماه از بارداری و انتظار تولد نوزادش را سپری کرده بود به شکل غیرمنتظره ای زایمان کرد ، زایمانی عجیب تر از انچه تصور کنید چرا که نوزاد متولد شده نوزاد انسان نبود و یک بچه قورباغه بود. “پرشس نیاسی” اهل روستای “گوک وی” 8 ماه بارداری را بدون هچی مشکلی سپری کرده بود اما موفق نشد نوزاد سالمی بدنیا بیاورد ،

همسر این زن 36 ساله با دیدن نوزادی که همسرش در خانه زایمان کرد شوکه شد چرا که نوزاد یک بچه قورباغه بودو انها بعد از ماهها انتظار نه تنها صاحب فرزند نشدند بلکه درگیر اتفاقی عجیب‌وغریب شده بودند.همسر این زن نوزاد راکه در حقیقت یک بچه قورباغه بود فورا به بیمارستان و نزد دکتر دوران باداری همسرش برد تا دلیل را بداند.

زن بارداری که از شکمش بچه قورباغه بیرون آمد +عکس

عکس همسر زن باردار و بچه قورباغه ای که بجای بچه بدنیا آمد

دکتر متخصص زنان و زایمانی که این زن زیمباوه ای به مدت 8 ماه بیمار او بود گفت که تمام این مدت بیمارش وضعیت طبیعی و بارداری نرمالی داشت و نمی‌داند چرا چنین اتفاقی رخ داده است.به گزارش چفچفک اهالی روستا که معتقد بودند این بچه قورباغه یک نشانه ناخوشایند است و باید هرچه سریع تر وی را مقابل چشم همه ی آتش بزنند اما کار به اینجا نکشید

و بچه قورباغه که کاملا زنده بدنیا آمده بود در بیمارستان عمرش به اتمام رسید.هیچ توضیح دکتری برای این زایمان عجیب منتشر نشده است چرا که این مورد موردی کاملا عجیب و غیر قابل باور است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.