// ۳۰ آذر ۹۶ ، ۲۳:۱۰

امسال موارد متعددی از دشمنی بین سلبریتی ها  دیده شده که برخی از آنان با جنجال و برخی دیگر نیز بدون رسانه ای شدن در جریان بود. در حالی که برخی از این دشمنی ها اخیراً شروع شده بود اما بعضی از این دشمنی ها ریشه در سال های دور داشته و طی چند سال اخیر نیز ادامه داشته اند و عمق و علت آن ها انسان را شگفت زده می کند. البته برخی از سلبریتی ها نیز اختلافات و دشمنی های خود را کنار گذاشته و به این رفتار ناخوشایند خود پایان داده اند. در این میان دشمنی هایی نیز دیده می شود که انتظار نمی رود به این زودی ها آشتی را در پی داشته و باید انتظار داشت در سال های پیش رو نیز همچنان ادامه داشته باشند. در ادامه می خواهیم شما را با جالب ترین دشمنی های سلبریتی ها در سال ۲۰۱۷ آشنا کنیم.

۱۲- ترزا گیودیس و سوفیا ورگارا


دشمنی این دو تا حدودی یک طرفه بوده است. گیودیس تلاش داشت که دشمنی را با ورگارا آغاز کند و این بازیگر سرشناس را «هرزه» خطاب قرار داد. ظاهراً دلیل دشمنی ترزا گیودیس این بوده که زمانی که در حال عکس گرفتن بوده است ناگهان ورگارا وارد شده و بین او و دوربین قرار گرفته است که این موضوع باعث ناراحتی شدید گیودیس شده و علاوه بر توهین فوق او را یک مهاجر آواره خطاب کرده است. همچنین وقتی ادعا شد که ورگارا خطاب به مدیر تبلیغات خود گفته است که دوست ندارد با این زن (ترزا گیودیس) عکس بگیرد نیز گیودیس با بددهنی های متوالی از خجالت او درآمده است. اما ورگارا همواره خویشتنداری کرده و هیچگاه جواب دشنام های گیودیس را نداده است.

۱۱- تیلور سویفت و کیم کارداشیان، کانیه وست


دشمنی تیلور سویفت با کیم کارداشیان و کانیه وست که از سال ۲۰۱۶ آغاز شده بود امسال نیز همچنان ادامه دارد. این دشمنی به حدی بوده که تیلور سویفت در یکی از آهنگ هایش با نام «ببین مرا به چه کارهایی واداشتی» (Look What You Made Me Do) به اشعاری که در ادامه می آید این دو را مورد سرزنش قرار داده است: من بازی کودکانه شما را دوست ندارم، صحنه لرزان شما را دوست ندارم، نقشی که مرا مجبور به ایفای آن کردی، نقش یک احمق، نه من از تو خوشم نمی آید. در تمام این آلبوم به وضوح اشاراتی به این دشمنی شده است.

همچنین وی در یکی دیگر از آهنگ هایش به نام «به همین دلیل نمی توانیم چیزهای قشنگی داشته باشیم» (This Is Why We Can’t Have Nice Things) درباره موضوعی می گوید که در آن کانیه از سویفت اجازه می گیرد که اسم او را در یکی از آهنگ هایش بیاورد و سویفت نیز با این موضوع موافقت می کند اما بعدها کیم کارداشیان یک مکالمه صوتی از صحبت های سویفت با کانیه را در یکی از رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد. این شعر بدین شرح است: خیلی خوب بود که بار دیگر با هم دوست باشیم، آنجا من به تو یک شانش دیگر دادم، اما وقتی که دستم را می فشردی از پشت به من خنجر زدی. این دشمنی به این زودی ها پایان نخواهد یافت و باید سال آینده نیز منتظر مشاجرات شاعرانه این سه باشیم.

۱۰- نه نه لیکز و کیم زولچیاک بیرمن، بریل بیرمن


بریل بیرمن، دختر کیم زولچیاک بیرمن، دشمنی اش را با لیکز زمانی شروع کرد که ویدیویی از سوسک هایی که در یکی از دستشویی هایی لیکز پرسه می زدند را در اسنپ چت قرار داد. لیکز نیز این ویدیو را در اینستاگرام قرار داده و زیر آن نوشت:” ما سوسک نداریم! اگر یکی پیدا کردی اونو با خودت بیار نشونم بده، در غیر این صورت حتماً از حلقوم بو گندوی خودت بیرون اومده. لطفا این رو هم بدان که وقتی بخوای سر به سر من بذاری حسابی حالتو می گیرم. برو یه جایی که باد به او لب ها و دیگر جاهای عملیت بخوره که بفهمی هیچوقت کایلی جنر نخواهی بود.

به نظر می رسد که دشمنی از آن جایی آغاز شد که نه نه در یکی از قسمت های سریال ریالیتی شو «زنان خانه دار واقعی آتلانتا» (Real Housewives of Atlanta) حرف های ناخوشایندی در مورد کیم زده بود که این موضوع به مذاق او خوش نیامد. ویدیویی که بریل در اسنپ چت قرار داده بود متعلق به قدیم بود اما وقتی که از صحبت های نه نه در مورد مادرش مطلع شد تصمیم به قرار دادن آن در اکانت خود در اسنپ چت گرفت.

۹- کیتی پری و تیلور سویفت


کیتی پری و تیلور سویفت از سال ۲۰۱۴ با هم دشمن بوده اند و این دشمنی در سال ۲۰۱۷ نیز همچنان ادامه داشته است. ماه می گذشته، کیتی پری به جیمز کوردن گفت که تیلور سویفت باعث و بانی این دشمنی بوده و باید به آن پایان دهد. همچنین وی در مصاحبه ای دیگر سویفت را به ترور شخصیت خود متهم کرد. اما در ماه ژوئن گفت که قصد ندارد این دشمنی را ادامه دهد ولی سویفت به وضوح نشان داده که تمایلی به پایان دادن دشمنی با پری و ختم به خیر کردن ماجرا ندارد و در یکی از ترانه های خود به دشمنی شدید خود با پری اشاره داشته است.

۸- تایریس گیبسون و دواین جانسون


تایریس گیبسون دشمنی را با دواین جانسون در هنگام بازی در فیلم «سریع و خشن» آغاز نمود. سپتامبر گذشته وی در حساب توییتری خود عنوان کرد در صورتی که راک در قسمت بعدی این فرانچایز حضور داشته باشد وی با این پروژه همکاری نخواهد کرد. وی در این پیام توئیتری چنین نوشته بود:” سلام دنیا، سلام طرفداران وفادار و دوست داشتنی های دنیای سریع ما. متاسفانه باید اعلام کنم که اگر [دواین] در سریع ۹ باشد دیگر رومن [پیرس] در کار نخواهد بود. تو برای خانواده من و دخترم دردسرساز شده ای و من نیز هم با تو کنار نخواهم آمد”. سپس وی جانسون را «دلقک» نامید.

این پیام بعد از این که سازندگان قسمت بعدی فرانچایز «سریع و خشن» اعلام کردند که ساخت قسمت نهم این فرانچایز به دلیل ساخت فیلمی در مورد شخصیت راک به تعویق افتاده است توسط گیبسون در توئیتر منتشر شد. راک هیچگاه به این سخنان واکنشی نشان نداد اما روز بعد به نظر می رسید که گیبسون مواضعش را کمی نرم تر کرده زیرا در پیامی ادعا کرد که با برخی از نزدیکان جانسون تماس داشته و موضوع را با آن ها حل و فصل کرده است.

۷- کامیلا کابیو و گروه فیفت هارمونی


کامیلا کابیو در سال ۲۰۱۶ برای این که به تنهایی کار خود را ادامه دهد از گروه فیفت هارمونی جدا شد و در تمام طول سال ۲۰۱۷ نیز همچنان نشانه هایی از دشمنی در دو طرف دیده می شود. با توجه به این که به نظر می رسد کامیلا کابیو مشکل زیادی با اعضای گروه سابقش ندارد اما دیگر اعضای گروه فیفت هارمونی شمشیر را برای او از رو بسته اند. آن ها در مصاحبه های خود گفته اند که تعامل داشتن و ارتباط برای آن ها بسیار مهم است و اکنون چهار نفر ما کاملاً با هم هماهنگ هستیم. آن ها در مصاحبه ای دیگر عنوان کردند که در حال حاضر در شرایط بهتری قرار دارند و دیگر هیچ رمز و رازی بین آن ها وجود ندارد. در مراسم اهدای جوایز ام تی وی آن ها آهنگ «فرشته» را اجرا کرده و با بیرون انداختن نفر پنجم از گروه دشمنی خود را به طور واضح نشان دادند.

۶- جی زی و کانیه وست


در حالی که سال گذشته کانیه وست عامل اصلی دشمنی با جی زی بود اما سال ۲۰۱۷ جی زی در آلبوم جدیدش با آهنگ «جی زی را بکش» به این دشمنی پاسخ داد. وی در این آهنگ چنین می گوید:”وقتی که می بینم دیگران به از پشت به تو خنجر می زنند من نیز احساس بدی پیدا می کنم. اما این دیدگاه لعنتی دیگران طبیعی نیست. اما تو هم قدیس نیستی، این هم آهنگ کومبایه نیست. اما تو احساس درد می کنی زیرا با او رفتار خوبی داشتی. تو در یک چشم به هم زدن به او ۲۰ میلیون دلار دادی. او ۲۰ دقیقه در صحنه به تو اختصاص داد. او چه فکر مزخرفی با خود می کرد؟ مشکل لعنتی دیگران با تو آن چیزی است که می گویی. اما اگر بقیه دیوانه اند تو کسی هستی که از بقیه دیوانه تری”.

وقتی که از او در مورد دشمنی آهنگی خود را کانیه وست پرسیده شد جی زی گفت که مشکل این است که دوست ستبقش پای همسر و بچه او را به این دعوا کشیده است. وی گفته که اتهامات و بدگویی های کانیه از حد گذشته و او خودش نیز از این موضوع آگاه است.

۵- آزالیا بنکس و ریحانا


آزالیا بنکس همواره از دشمنی استقبال کرده و قرعه امسال او نیز به نام ریحانا افتاد. وی در مورد پیام ریحانا در اینستاگرام در مورد فرمان مهاجرتی ترامپ واکنش نشان داد. وی در این باره در پیام اینستاگرامی خود چنین نوشت:” تا جایی که ریحانا (که شهروند ایالات متحده نیست و نمی تواند رأی بدهد) و بقیه سلبریتی هایی که از نفوذشان برای تهییج عموم مردم استفاده می کنند باید بگویم که شما حقیقتاً باید خفه شوید و سر جایتان بنشینید. از سرزنش کردن رییس جمهور دست بردارید. نگاه کردن به این صحبت ها احمقانه و رنج آور است. تمامی این افراد گیج و منگ، دیگر مردم گیج را گیج تر می کنند”.

همچنین وی در پیام هایی جداگانه عکسی از ریحانا را منتشر کرده و با «مهاجر» نامیدن او شماره تلفنش را نیز در پیام خود گذاشته بود. ریحانا در پاسخ عکسی از خود در حال نشان دادن بوس به دوربین منتشر کرده و زیر آن نوشت:” چیزی که برایش آمده بودی”.

۴- دریک بل و جاش پک


دریک بل و جاش پک که در برنامه ی تلویزیونی « Drake & Josh» نقش برادر را بازی می کردند در سال ۲۰۱۷ نشانه هایی از دشمنی نشان دادند. در ماه ژوئن گذشته، دریک به مراسم عروسی پک با پیج اوبراین دعوت نشد . به نظر می رسید بل از این دشمنی آشکار ناراحت شده و در حساب توئیتری خود بدین مضمون ناراحتی خود را از این موضوع ابراز کرد:” امروز رنگ های واقعی خود را نشان دادند. پیام بسیار روشن و بلند بود. به طور رسمی ارتباطات قطع شده است. دلم برایت تنگ می شود برادر”.

او بعدها دست از منتشر کردن پیام های تاسف این چنین برداشت و در مصاحبه ای گفت که این موضوع برایش سخت بوده است و نباید از عروسی دوست خود از طریق رسانه های اجتماعی خبردار می شد. وی گفته که بهتر بود پیام توئیتری را به صورت مستقیم برای جاش می فرستاد. البته این دو در مراسم اهدای جوایز ام تی وی همدیگر را بغل کرده و پک نیز با قرار دادن عکسی از این دو در مراسم در کنار هم در حساب توئیتری خود دوستی دوباره خود با دریک را تایید نمود.

۳- کایتلین جنر و کارداشیان ها


رابطه کایتلین جنر (که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داده است) با کارداشیان ها در سال ۲۰۱۷ و پس از انتشار زندگی نامه اش بسیار بدتر از قبل شده است. وی در زندگینامه خود گفته که کریس جنر در تمام طول دوران ازدواجش با او از مشکلات هویت جنسیتی وی آگاه بوده است و ادعا کرده که رابرت کارداشیان همسر سابق کریس جنر به خوبی می دانست که او جی سیمپسون در قتل همسرش گناهکار است اما همچنان به دفاع از او پرداخته است که این موضوع باعث ناراحتی همسر او و کریس شده بود. اما کیم کارداشیان در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که کایتلین جنر در صحبت های خود صادق نبوده و در مورد کریس صحبت های دروغی کرده است. وی گفت که دیگر امکان ندارد با او حرف بزند و خلویی نیز او را یک شخص «بد و بدجنس» نامید.

۲- رُز مک گووان و بن افلک


وقتی بن افلک در صحبت هایی رفتارهای نامناسب و تجاوزات جنسی هاروی وینستاین را تقبیح کرد، رُز مک گووان از او انتقاد کرد و ادعا نمود که بن افلک در تمامی این سال ها از کارهای غیرانسانی واینستانی باخبر بوده است. او در یک پیام توئیتری چنین گفت:” لعنت بهش! من به او گفتم که دست از این کارها بردارد. تو در چشم هایم نگاه کردی و این ها را گفتی. در کنفرانس خبری که من قبل از تصمیم برای شکایت کردن برگزار کردم. تو دروغ می گویی”. بعدها در یک مصاحبه تلویزیونی از بن افلک در مود توئیت مک گووان پرسیده شد و او نیز سعی کرد به جزییات نپردازد.

وی در جواب چنین گفت:” من واقعاً نمی خواهم در داستان های شخصی دیگران دخالت کنم زیرا فکر می کنید این مسائل به خودشان مربوط است و آن ها خود هر آن قدر که مناسب می دانند به ما خواهند گفت. من به ادعاهای رُز باور دارم و از او حمیات می کنم. من واقعاً سرسختی او را دوست داشته و تحسین می کنم و برای او بهترین آرزوها را دارم”.

۱-سارا جسیکا پارکر و کیم کاترال


زمانی که کیم کاترال در مورد یکی از فیلم های مشهور سارا جسیکا پارکر و مشکلات او با طرفداران خود و فیلم صحبت های ظاهراً ناخوشایندی را بیان کرده بود بین او و پارکر دشمنی آغاز شد. بعدها روزنامه دیلی میل ادعا کرد که دلیل ساخته نشدن قسمت سوم این فیلم درواقع درخواست های نامعقول کاترال بوده است. پارکر ادعا می کرد که همبازی هایش در این فیلم با هم رابطه خوبی نداشته و در طول سال ها با هم صحبت چندانی نداشته اند. وی گفته که علاقه ای به حضور در قسمت سوم نداشته ولی همبازی هایش از او بیشتر مخالف ساخته شدن قسمت سوم بوده اند. البته پارکر هنوز پاسخی مستقیم به ادعاهای کیم کاترال نداده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.