// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۰

با توجه به گزارش Automobile Magazine، لامبورگینی قصد ساخت محصول جدیدی را دارد که بین دو مدل فعلی اوراکان و آونتادور قرار می‌گیرد.

اطلاعات بسیار کمی از این خودرو منتشرشده است اما شایعات قبلی نشان می‌دهند که احتمالاً از یک شاسی فیبرکربنی در آن بجای پلت فرم MSB که به‌تازگی در نسل جدید پورشه پانامرا بکار رفته است استفاده خواهد شد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,لامبورگینی

این امر می‌تواند تغییری قابل‌ملاحظه در محصولات لامبورگینی باشد؛ اما شایعات پیرامون محصول جدید این سازندهٔ ایتالیایی فراوان است به‌طوری‌که برخی احتمال داده‌اند مدل جدید می‌تواند که نمونهٔ ۲+۲ موتورجلو بوده و به‌نوعی احیاگر مدل جاودانهٔ میورا باشد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, لامبورگینی

البته به‌احتمال فراوان این مدل جدید تا قبل از معرفی کراس‌اوور اوروس به بازار نخواهد آمد. اوروس بر روی پلت فرم گروه فولکس‌واگن که با خودروهای آئودی Q7 و بنتلی بنتایگا مشترک است ساخته‌شده و با مدل ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,لامبورگینی

بنا بر گزارش Automobile Magazine، محصول جدید لامبورگینی می‌تواند همانند کانسپت آستریون، نمونه‌ای هیبریدی باشد. بنا بر گزارشات، قوای محرکهٔ هیبریدی این خودرو شامل دو موتور الکتریکی خواهد بود که موتور اول ۲۰۰ اسب بخار قدرت داشته و نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. موتور دوم نیز با قدرت ۶۷ اسب بخار احتمالاً به‌صورت یکپارچه با گیربکس خودرو خواهد بود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.